20 dage til termin og en tosset mave??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2011

ønskeprinsesse2011

ja jeg er 37+1 og har 20 dage til termin. har mange plukveer og af og til milde veer. og siden i går har min mave været tosset. er på toilet sindsyht mange gange om dagen.

er der andre der har det sådan..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

morpåthurø

Det er da selvfølgelig træls for dig at skulle rende  så meget på toilettet, men det kam være et tegn på at fødslen er nært forestående. Diarre kan nemlig være et tegn på fødsel indenfor de næste dage. Håber det bedste for dig

Held og lykke med det hele! Sender dig masser af gode tanker

Anmeld

26. august 2011

SaNiNa

Træls at skulle rande hele tiden, her har jeg fået feber og er bare ved at koge helt til.

Har det bare ikke godt. Er træt, har småveer hele tiden og min ryg/nakke er helt ødelagt af jeg kommer til at spænde hver gang der kommer en vee, regner dog ikke med der sker noget de næste mange dag.

Håber du snart får lidt ro så du ikke når at blive udkørt til fødslen

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

ja jeg er 37+1 og har 20 dage til termin. har mange plukveer og af og til milde veer. og siden i går har min mave været tosset. er på toilet sindsyht mange gange om dagen.

er der andre der har det sådan..

Dette er ikke en sætning man skriver hver dag, men uuuuh... Diarre er en god ting ofte tegn på, at kroppen gør klar inden for nær fremtid, så du snart kan kysse de små fødder, og fingrer! Så bæ du bare løs og så hepper vi andre på, at det er et tegn

Anmeld

26. august 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

Dette er ikke en sætning man skriver hver dag, men uuuuh... Diarre er en god ting ofte tegn på, at kroppen gør klar inden for nær fremtid, så du snart kan kysse de små fødder, og fingrer! Så bæ du bare løs og så hepper vi andre på, at det er et tegn

haha som du dog kan formulere dig  griner simpelthen så tit af dine indlæg, synes simpelthen du har så cool en måde at skrive på haha

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

TrineMine86 skriver:

haha som du dog kan formulere dig  griner simpelthen så tit af dine indlæg, synes simpelthen du har så cool en måde at skrive på haha

Haha, jeg læste lige din kommentar højt for kæresten, der sagde: så skulle hun bare vide, at du også snakker sådan! der er fordele og ulemper ved at skrive/sige præcis, hvad ens første tanke er men altid rart at man kan underholde septemberfeltet!

Anmeld

26. august 2011

ønskeprinsesse2011

MaybeBaby skriver:

ha ha ha kan super godt li dine indlæg.. har nok været på toilet 20 gange i dag. håber da godt nok ik det bliver ved. mit bækken kan ik holde til at løbe så meget. mine ben kan snart ik mere

Anmeld

26. august 2011

MaybeBaby

ønskeprinsesse2011 skriver:

ha ha ha kan super godt li dine indlæg.. har nok været på toilet 20 gange i dag. håber da godt nok ik det bliver ved. mit bækken kan ik holde til at løbe så meget. mine ben kan snart ik mere

Ja, og så er spørgsmålet jo også: hvor meget mere bæ kan man indeholde! Så mon ikke du er ved at have ryggen tømt nu? Det vil jeg krydse fingre for

Anmeld

26. august 2011

ønskeprinsesse2011

jo det er vist begrænset hvor meget der er tilbage.. da jeg nu har løbet i to dage... nu er det sådan at min kæreste skal hjælpe mig ud af sengen da mit bækken gør for ondt at vende mig selv.. men hun må godt lige vente med at komme til søndag da min kæreste ik er hjemme i morgen

Anmeld

27. august 2011

Jemion

Alt hvad jeg kan for at det er gode tegn og at i snart har jeres lille dyrebare guldklump i armene

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.