Carina87 skriver:
Nå, men så burde denne tråd jo have heddet "klubben for trætte forældre til (måske) sultne børn"
Øv at I også kæmper. Johannes fik i de første måneder bryst kl. 4, men har siden da bare sovet igennem. Så nej, han spiser normalt ikke om natten - og heller ikke nu. I nat var jeg fristet til at smutte ud og varme en flaske, men synes det virker dumt at starte på noget der ikke har været der, og som nu slet ikke skal være der
Han fik sutten mange gange, og faldt til ro ved det, men vågnede igen senere. SUK!
Han får vælling i den sidste flaske - altså den han blir puttet med. Jeg ved godt han ikke skal flaskes i søvn, men da han blev svær at putte skete der simpelthen så meget rundt om os og ham, at det var nemmest at gøre det på den måde, holde om ham(så godt man kan i en tremmeseng) og synge ham i søvn. Så fik han da lidt tryghed og skulle ike tvinges ud i nye kampe med at skulle falde i søvn selv. Men det burde vi nu nok også snart ændre på
Men åh der er så meget! Jeg synes ikke jeg laver andet end mad til ham og tænke over, hvordan jeg får søvnen til fungere, "kommer solen om på altanen inden han vågner fra middagslur", " er der noget her han kan vælte ned over sig i mens jeg tisser" osv osv. HVEM SAGDE AT MØDRE PÅ BARSEL HAVDE GOD TID?! 
Nå, men det kan da være vi skulle invitere nogen af dem med de gode løsninger ind i klubben?
JA TAK!
Gode løsninger - god ide! Neej, det lød vist næsten lige som et slogan til valgkampen!
Men ja, jeg overvejer stadig den flaske vælling men synes heller ikke, der er nogen grund til at introducere flasken, nu når vi har klaret os uden indtil videre...
Og så er jeg jo bare SÅÅÅ bange for, at det kommer til at gå ud over amningen.
Men det er da vist rigtigt, det Mette skriver. Der er da vist noget med, at de bliver rigtig bevidste når de runder ½ år, så det kunne jo godt være det?!
Æj, hvor er vi kloge!!
Løsninger, damer - kom hid!!!