Viborg !! ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. august 2011

baby012

Fik da lige et brev fra viborg hospital om at de glæder sig til at se mig når jeg skal føde  har intet imod viborg, men det er helt åndsvagt langt væk.. ! bor i grenaa, så kan da nå at føde 5 gange inden jeg kommer derop.. 

kan man ikke gøre noget for at skifte sygehus ? undre mig meget over at jeg ikke er blevet tilmeldt randers ..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

GitteC78

Tror da vist du skal ringe til sygehuset og snakke med dem om det. Det ser jo ud som om der er sket en fejl et eller andet sted.

Anmeld

26. august 2011

baby012

GitteC78 skriver:

Tror da vist du skal ringe til sygehuset og snakke med dem om det. Det ser jo ud som om der er sket en fejl et eller andet sted.

Ja det må jeg nok hellere  

kan det være fordi at der er fyldt op på raanders i den periode eller sådan noget ?? 

ej det irreterende telefontiden ikke er begyndt endnu  

Anmeld

26. august 2011

serinasmor

underligt ... det tager jo flere timer at komme til viborg fra grenå ....

hmmm ... var der ikke noget med du lige var flyttet?? måske er det derfor fejlen er sket ..

men ja ... ring til dem og find ud af det .. for det der dur da ikke

Anmeld

26. august 2011

baby012

serinasmor skriver:

underligt ... det tager jo flere timer at komme til viborg fra grenå ....

hmmm ... var der ikke noget med du lige var flyttet?? måske er det derfor fejlen er sket ..

men ja ... ring til dem og find ud af det .. for det der dur da ikke

nej det er lige langt nok væk syns jeg :/ 

Anmeld

26. august 2011

Muffinmus

Ha ha, Har været på Viborg 2 gange og det er super:-)

Meeen, mon ikek det bare er en fejl når du bor SÅ langt væk:-)

Anmeld

26. august 2011

baby012

MariaE skriver:

Ha ha, Har været på Viborg 2 gange og det er super:-)

Meeen, mon ikek det bare er en fejl når du bor SÅ langt væk:-)

har lige snakket med dem  

der var bare sket en fejl, og jeg skal bare føde på rnaders sygehus eller i århus, hvilket et af dem det bliver er jeg ikke sikker på  

der er dog stadig en meget lang afstand .. træls fødegangen her i grenaa er blevet nedlagt  

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Jeg gætter også på det er en fejl... 

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

gravid20 skriver:

Fik da lige et brev fra viborg hospital om at de glæder sig til at se mig når jeg skal føde  har intet imod viborg, men det er helt åndsvagt langt væk.. ! bor i grenaa, så kan da nå at føde 5 gange inden jeg kommer derop.. 

kan man ikke gøre noget for at skifte sygehus ? undre mig meget over at jeg ikke er blevet tilmeldt randers ..  

Ehm...  Hehe... Jeg fødte på Viborg... Og de har altså desværre en tendens til at fucke papirer og steder og alt muligt op.... Hehe... Ring til dem og sig du ikke bor i nærheden af Viborg... Det er ellers et godt sted at føde, hvis man ser bort fra at de er lidt distrete...

Anmeld

26. august 2011

baby012

Muhmi skriver:

Ehm...  Hehe... Jeg fødte på Viborg... Og de har altså desværre en tendens til at fucke papirer og steder og alt muligt op.... Hehe... Ring til dem og sig du ikke bor i nærheden af Viborg... Det er ellers et godt sted at føde, hvis man ser bort fra at de er lidt distrete...

har snakket med dem , de siger der bare er sket en fejl, så jeg får besked fra det andet sygehus  

ville egentlig helst føde på hvidovre, men det er desværre for langt væk - så nu tager jeg bare det der kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.