Ja jeg er for noget tid siden flyttet.
jeg har stadig ikke fået et sygesikringskort, men fik dog en tid ved lægen igår og den tog jeg selvf. til for lige at finde ud af hvilket sygehus jeg hørte til og hvad jeg gjorde med jordmor og sådan noget efter at have skiftet fra hvidovre.
jeg er rasende over den nye læge.. han har åbenbart et eller andet problem med enlige inge mødre .. han spurgte mig helt seriøst om hvor mange cigaretter, stoffer og hvor meget alkohol jeg indtog .. 

tænkte bare What=? jeg har aldrig gjort nogen af delene, eller jo har da drukket lidt alkohold til fester, men det var INDEN jeg blev gravid, udover det syns han det var et stort problem jeg boede hjemme lige indtil jeg kan flytte i min lejlighed, og spurgte ind til forældres alkohol forbrug i hverdagen ? de drikker så kun to gange om året med nok om det.. 
han ville så også mene at man burde holde ekstra øje med mig for at være sikker på at jeg ikke tog stoffer eller røg hash eller noget andet .. desuden spurgte han om jeg havde overvejet bortadoption, da jeg jo er ALT for ung til at skulle have et barn alene, jeg er 21 ! går i skole, har igen gæld og fin økonomi, har hele familien til at hjælpe og en hel del venner..
jeg sad bare igennem hele det her forløb og tænkte, okay hvem har du byttet min journal ud med? 

sorry det lille raseriudbrud, men blev simpelthen helt paf a det der møde.. 
Anmeld