Spinning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Hmm... har tjekket deres hjemmeside nu, og der står ikke om man skal have specielle sko på, men i deres prisliste står der "leje af Spinningsko", så det behøver jeg i hvert fald ikke at tænke på at have med

Mange tak for svar

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Stumpen

Rikke skriver:

Troede det skulle være sko med sådan et klik-system... synes jeg har læst et eller andet sted.
Men det er ikke nødvendigt så?

Ikke der hvor jeg var.. Der var ligesom sådan nogle spænder som jeg spændte rundt om fødderne, så de blev på deres plads...
Qnus Anja..

Anmeld

13. januar 2009

lonemus

Rikke skriver:

Nogen der har prøvet spinning?

Jeg skal starte på lørdag, og kommer til at tænke på om det ikke er noget med at man skal have nogen specielle sko på til det?

Og bukser med sådan noget fyld i skridtet??

For det har jeg da ikke lige liggende...

Rikke.

Hej Rikke!

Jeg har ikke prøvet det, men kunne da gerne tænke mig at prøve det på et tidspunkt.
Du melder da lige tilbage hvordan det gik, ik??

God fornøjelse

Lone

Anmeld

13. januar 2009

karina1980

jeg går til spinning hver mandag og onsdag, om man vil have bukser med eller uden indlæg er helt op til en selv, nogen har det bedst uden og jeg kan slet ikke undvære mine,

ang sko, så har de nogen steder sådan et spænde man kan sætte på så man kan bruge alm sko, eller har de så man kan leje et par,

jeg købte egne sko til 600 kr, men ved at man kan få dem til omkring 2-300 kr nogen gange, mine skal så også bruges når vejret bliver varmt igen og jernhesten skal ud og trille på landevejen endnu en gang

Anmeld

13. januar 2009

Frederikke80

lonemus skriver:

Hej Rikke!

Jeg har ikke prøvet det, men kunne da gerne tænke mig at prøve det på et tidspunkt.
Du melder da lige tilbage hvordan det gik, ik??

God fornøjelse

Lone

Helt sikkert, skal nok lige skrive herinde når jeg har været afsted lørdag

Anmeld

13. januar 2009

Frederikke80

karina1980 skriver:

jeg går til spinning hver mandag og onsdag, om man vil have bukser med eller uden indlæg er helt op til en selv, nogen har det bedst uden og jeg kan slet ikke undvære mine,

ang sko, så har de nogen steder sådan et spænde man kan sætte på så man kan bruge alm sko, eller har de så man kan leje et par,

jeg købte egne sko til 600 kr, men ved at man kan få dem til omkring 2-300 kr nogen gange, mine skal så også bruges når vejret bliver varmt igen og jernhesten skal ud og trille på landevejen endnu en gang

Okay, tak for svar

Tror lige jeg ser om det er noget for mig, og hvis det er kunne det være jeg skulle investere i et par sko, troede egentlig de var dyrere end 200-300

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.