Jubii det lykkes - men det værste...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Puha det lyder bare slet ikke rart. Jeg er glad for at høre at hun blev vendt så hun kan komme ordenligt ud. He he...

Det var det bestemt heller ikke... Men vi kan ikke mærke hendes hoved nedad længere, så mærker det som at hun ligger på tværs nu... 

Er spændt på hvad scanningen siger... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

sarahb

hvor er det fantastisk at det lykkedes.. synes mest man høre om hvor det ikk sker, så det er da så mega fedt!!

Anmeld

29. august 2011

Mira0911

sarahb skriver:

hvor er det fantastisk at det lykkedes.. synes mest man høre om hvor det ikk sker, så det er da så mega fedt!!

Ja det er super at det lykkes...  Men vi har ikke kunne mærke hovedet nedad her i weekenden... Så vi har gået og mærket her jævntligt... Vi mærker det som at hun ligger på tværs nu... 

Så er spændt på hvad scanningen viser... Har lige lagt inde i sengen og mærket om jeg kunne mærke hovedet nedad, og det kan jeg stadig ikke... 

Anmeld

30. august 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Det var det bestemt heller ikke... Men vi kan ikke mærke hendes hoved nedad længere, så mærker det som at hun ligger på tværs nu... 

Er spændt på hvad scanningen siger... 

Åh nej....

Anmeld

31. august 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Åh nej....

Jeps.. grunden til vi ikke kunne mærke hendes hoved var fordi hun i weekenden er sunket godt ned og står næsten fast... Man kan rokke meget lidt med hende... 

Anmeld

1. september 2011

Barbamama

Mira0911 skriver:

Jeps.. grunden til vi ikke kunne mærke hendes hoved var fordi hun i weekenden er sunket godt ned og står næsten fast... Man kan rokke meget lidt med hende... 

Ej hvor er det bare godt!!!! Så var det ikke helt skidt!

Anmeld

1. september 2011

Mira0911

michella80 skriver:

Ej hvor er det bare godt!!!! Så var det ikke helt skidt!

Nope... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.