Vil i vide kønnet? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Silja&Noam

Ja overskriften siger sig selv vi skal til kønsscanning d. 13 sep og jeg glæder mig.. Vil gerne vide om jeg skal kigge min datters baby tøj igennem eller jeg skal ha alt min søsters drengetøj til dem der ik vil vide det, hvad er jeres grund?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

GitteC78

Vi fik kønnet af vide da jeg sidste år ventede vores søn  Jeg har aldrig fortrudt det.... Det er selvfølgelig nemmere at vide kønnet mht tøj, værelse osv. Denne gang vil vi også gerne vide kønnet . Jeg synes det er så dejligt at vide det, jeg synes det er så kedeligt med neutral tøj. Og oplevelsen er nu også større at se hvordan barnet ser ud når det bliver født.

Anmeld

26. august 2011

Bullerfnis

Vi valgte ikke at få kønnet at vide da vi skulle have vores første barn og skal heller ikke vide det denne gang.

For os er det blot vigtigt at det er et sundt og rask barn, kønnet er underordnet. Selvfølgelig havde det været nemmere at vide om man skulle købe lyserødt eller lyseblåt til den første tid, men som vi blev enige om, så havde butikkerne jo også åbent EFTER jeg havde født  Og selvfølgelig havde det været nemmere at blive eninge om kun et navn, dreng eller pige. Men jeg har ikke et øjeblik fortrudt at vi ikke vidste det, og så var det simpelthen så spændende og kæmpestort at få at vide til fødslen hvad kønnet var. Det glæder jeg mit til at opleve igen!

Anmeld

26. august 2011

<3

Åh ja fik det ikke at vide til den første og jeg syntes det var sådan en stor oplevelse at få af vide til fødslen men denne gang bestemmer kæresten og han siger at han vil vide det så denne gang får vi det afvide.

Anmeld

26. august 2011

LotteN

vi har ikke rigtig diskuteret det færdigt endnu...
Første gang fik vi det ikke afvide og jeg synes faktisk det var lidt hyggeligt ikke at vide det og overraskelsen over hvad der kom op på maven.... og så på den anden side kan jeg se det praktiske i det. Sidste gang havde vi købt en masse neutralt tøj, men vi fik det ikke brugt ,da det var kedeligt frem for farver... så jeg kan ikke helt beslutte mig.
Kæresten har dog sagt at hvis vi ikke skal vide det, så køber jeg IKKE noget tøj

Anmeld

26. august 2011

Kariina

Nope, vi skal ikke vide det før den lille kommer ud

Fik det heller ikke at vide med den første, havde på fornemmelsen at det blev en dreng og det blev det  Og har samme fornemmelse denne gang...

Min mor tager dog med til MD scanningen og håber på de kan se noget så får hun det at vide, da hun gerne vil strikke i farver denne gang... Har jo næsten alt i neutralt, så kunne jo godt være sjovt med lidt farve denne gang, specielt hvis det nu skulle ende med en pige, så har vi da lidt med farve på fra starten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.