Tidlig graviditet og kiropraktik...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

958 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2011

viben

Hej Allesammen

Efter 2 SA'er fandt jeg i tirsdags ud af at det endelig er lykkedes igen  Krydser og beder til at 3 gang er lykkens gang!

Grundet lændesmerter har jeg de sidste par uger gået til kiropraktor og mangler stadig noget tid før jeg er færdig - nogen der har erfaring med det i den tidlige graviditet? Min kiropraktor synes det er fantastisk at jeg er blevet gravid nu hvor jeg samtidig er begyndt hos hende. Hun siger at det gør at man nemmere kan holde på fosteret og at man får en nemmere graviditet og fødsel.

Er der nogen der har andre erfaringer? Jeg vil bare gerne være helt sikker på at det ikke kan skade

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

AnneBJ

Jeg har ikke erfaring fra tidligt i graviditeten. Men fra uge 23 gik jeg hos en kiropraktor ugentligt!

Hjerteligt tillykke med de to streger, håber 3. gang er lykkens gang!

Anmeld

25. august 2011

Mor Til Oktober Børn

viben skriver:

Hej Allesammen

Efter 2 SA'er fandt jeg i tirsdags ud af at det endelig er lykkedes igen  Krydser og beder til at 3 gang er lykkens gang!

Grundet lændesmerter har jeg de sidste par uger gået til kiropraktor og mangler stadig noget tid før jeg er færdig - nogen der har erfaring med det i den tidlige graviditet? Min kiropraktor synes det er fantastisk at jeg er blevet gravid nu hvor jeg samtidig er begyndt hos hende. Hun siger at det gør at man nemmere kan holde på fosteret og at man får en nemmere graviditet og fødsel.

Er der nogen der har andre erfaringer? Jeg vil bare gerne være helt sikker på at det ikke kan skade

Jeg har kun god erfaring med kiropraktor i den tidlige graviditet  Synes det var vidunderligt lige at blive rettet på plads nu kroppen er igang med at ændre sig så meget  

Tillykke med graviditeten

Anmeld

25. august 2011

Kløver

Stort tillykke med graviditeten, jeg kender ikke til kiropraktik under graviditet, jeg ved dog man ikke må få zoneterapi og massage før man er ovre de første 12 uger, jeg har selv været ved kiropraktor, og holdt pause, og ville til at starte op igen, men da jeg fandt ud af jeg var gravid vil jeg nu vente. bare for en sikkerhedsskyld, men ved ikke om man bør vente, eller om det ikke gør en forskel

Anmeld

25. august 2011

AWO

Det må du gerne gøre!

Jeg gik til kiropraktor til jeg var ret langt henne. Min kiropraktor havde en særlig briks med plads til maven, så jeg stadig kunne knækkes, mens jeg lå på maven.

I øvrigt bliver dine led som regel løsere under graviditeten, så det kan være, du er så heldig, at de løsner sig det rigtige sted.  

Kh, Anke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.