hjælp til hårfarvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Hej jeg er sort håret af naturen . Men har fået farvet mit hår hos frisøren lyst med karamel striber . Men nu vil jeg gerne farve selv hjemme en pæn lys farve. Kan jeg det med poly blond ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

Hej jeg er sort håret af naturen . Men har fået farvet mit hår hos frisøren lyst med karamel striber . Men nu vil jeg gerne farve selv hjemme en pæn lys farve. Kan jeg det med poly blond ?

Syntes jeg godt du kan. Jeg har altid brugt Schwarzkopf og syntes det er fantastisk. Men jeg syntes næsten du skal købe en hårfarve der minder lidt om det du har nu bare 2 tan lysere.

Så er det aldrig gået galt her i hvert fald...

Herfra 

Anmeld

26. august 2011

norenberg

hvis det er affagnings middel vil jeg ikke anbefale det da man let kan komme til at brænde håret af så man står med en gang ødelagt hø..

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Syntes jeg godt du kan. Jeg har altid brugt Schwarzkopf og syntes det er fantastisk. Men jeg syntes næsten du skal købe en hårfarve der minder lidt om det du har nu bare 2 tan lysere.

Herfra 

okay er det så den der hedder poly blond ikk? er det affarvning ? eller alm. farve

Og skal jeg så også bruge blå shampoo

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Herfra 

kan jeg bruge aske farve ? så det kan få det orange og gule væk?

Anmeld

26. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

okay er det så den der hedder poly blond ikk? er det affarvning ? eller alm. farve

Og skal jeg så også bruge blå shampoo

Syntes du skal vælge sådan en http://www.blonde.schwarzkopf.dk/index.php?id=647#1

Det er en blonderingscreme, det vil jeg anbefale Det er det som jeg brugte. Du kan selvfølgelig lige kigge lidt på hjemmesiden og finde den som du føler for. Men syntes ik du skal være bange for at farve dit hår med Schwarzkopf eller L´oreal er os ret sikkert syntes jeg

Bare brug den shampoo du har lyst til, men en til farvet hår er aldrig en dum ide

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Camillakn skriver:

Syntes du skal vælge sådan en http://www.blonde.schwarzkopf.dk/index.php?id=647#1

Det er en blonderingscreme, det vil jeg anbefale Det er det som jeg brugte. Du kan selvfølgelig lige kigge lidt på hjemmesiden og finde den som du føler for. Men syntes ik du skal være bange for at farve dit hår med Schwarzkopf eller L´oreal er os ret sikkert syntes jeg

Bare brug den shampoo du har lyst til, men en til farvet hår er aldrig en dum ide

okay tak .

Men tror du hvis jeg istedet brugte en ligh ash om det fik det orange væk

Anmeld

26. august 2011

Camillakn

Anonym skriver:

okay tak .

Men tror du hvis jeg istedet brugte en ligh ash om det fik det orange væk

Det er forsøget værd

Men ved ik, har ik selv brugt det . 

Anmeld

5. september 2011

lis_j

Jeg ved godt det sikkert er for sent.
Men jeg prøver alligevel at se om jeg kan nå at give mit råd med.
Prøve at bruge den afblegning de hedder Tints of Nature Lightener i stedet for. Den hårfarve er uden parabener, består primært af økologiske ingredienser og den er uden ammoniak.

Jeg fandt den her http://www.billigvoks.dk/tints_of_nature-1692.html

Anmeld

5. september 2011

Anonym trådstarter

lis_j skriver:

Jeg ved godt det sikkert er for sent.
Men jeg prøver alligevel at se om jeg kan nå at give mit råd med.
Prøve at bruge den afblegning de hedder Tints of Nature Lightener i stedet for. Den hårfarve er uden parabener, består primært af økologiske ingredienser og den er uden ammoniak.

Jeg fandt den her http://www.billigvoks.dk/tints_of_nature-1692.html

Tak . Sjovt nok så havde jeg bestilt det for 5dage siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.