MD-scanning imorgen.. <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

Fru Aagaard

Lone Jakobsen skriver:

jeg tror du får en dreng

har prøvet 2 ud af 4 gange at de ikke ku se kønnet.

Tak Lone - ja, nu må vi se om jeg får ret, hehe ellers er det ligemeget... Vi glæder os bare til baby kommer

Ihh, irriterende, det ikke en god statistik du kommer med der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Lone Jakobsen

Fru Aagaard skriver:

Tak Lone - ja, nu må vi se om jeg får ret, hehe ellers er det ligemeget... Vi glæder os bare til baby kommer

Ihh, irriterende, det ikke en god statistik du kommer med der

jaehh ved godt den er lidt ærgelig

men trøst dig med at du skal have ekstra scanninger, så mon ikke de ser det til en af dem.

Anmeld

25. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Aagaard skriver:

Vi glæder os SÅ meget til MD-scanning imorgen, og vi håber virkelig de kan se kønnet

Hvad tror I der lægger og gemmer sig, og hygger sig derinde?

Livlig er den da

Billedet er fra i mandags

Er der nogle der har prøvet man ikke kunne se kønnet til MD - scanning

Super smuk mave. Håber alt går perfekt i morgen. Jeg plejer ikke sådan at gætte, men nu du spørger så gætter jeg på en dreng. 

Anmeld

25. august 2011

Mauser.

En pige mere vil jeg sige, hvis barnet ligger med navle snoren i mellem benene kan det jo være vildt svært at se :/
Ønsker i en dreng nu hvor i har en pige, eller er i ligeglade?

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Super smuk mave. Håber alt går perfekt i morgen. Jeg plejer ikke sådan at gætte, men nu du spørger så gætter jeg på en dreng. 

Tusind tak Jeg ret sikker på alt nok skal gå godt imorgen, og gud hvor jeg glæder mig...

Vi må se om drengen holder stik - vi har i hvert fald kun et drengenavn klar, pigenavnet kan vi ikke helt finde endnu, men det kan jo hurtigt komme

Anmeld

25. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Fru Aagaard skriver:

Tusind tak Jeg ret sikker på alt nok skal gå godt imorgen, og gud hvor jeg glæder mig...

Vi må se om drengen holder stik - vi har i hvert fald kun et drengenavn klar, pigenavnet kan vi ikke helt finde endnu, men det kan jo hurtigt komme

Ja det er det mindste. Det er jo dejligt uanset. 

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Mulleunge skriver:

En pige mere vil jeg sige, hvis barnet ligger med navle snoren i mellem benene kan det jo være vildt svært at se :/
Ønsker i en dreng nu hvor i har en pige, eller er i ligeglade?

Vi ligebglade hvad kønnet er, vi glade uanset hvad

MEN det kunne da være sjovt med en af hver, men det jo ikke den sidste Bare den er sund og rask, så er vi glade

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ja det er det mindste. Det er jo dejligt uanset. 

Præcis

Anmeld

25. august 2011

Mauser.

Fru Aagaard skriver:

Vi ligebglade hvad kønnet er, vi glade uanset hvad

MEN det kunne da være sjovt med en af hver, men det jo ikke den sidste Bare den er sund og rask, så er vi glade

Det forstår jeg godt vi må se om det er en lille prins eller prinsesse så, men ja kunne da være sjovt med e af hver altså, jeg venter mit første barn nu som er en pige, og jeg ville hjerteligt gerne have mig en pige mere senere hen

Anmeld

25. august 2011

Fru Aagaard

Mulleunge skriver:

Det forstår jeg godt vi må se om det er en lille prins eller prinsesse så, men ja kunne da være sjovt med e af hver altså, jeg venter mit første barn nu som er en pige, og jeg ville hjerteligt gerne have mig en pige mere senere hen

Jeg ved vi bliver så glade, uanset køn...

Spændende er det jo når der skal ske sådan nogle ting i graviditeten, som fx imorgen hvor vi kan være heldige at få at vide hvad der gemmer sig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.