Ivf! Maltes øjne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. februar 2008

BellaT

Hej Hej. Har lige set Maltes stakkels øjne på IG. Er det øjenbetændelse eller hvad? Lidt nysgerrig fordi min Phillip lige har fået øjenbetændelse.:'( Har fået noget salve til øjet, da det højst sandsynligst er smitsom øjenbetændelse han har. Knus fra Helle...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. februar 2008

ivfmarie

grrrr ja, det er pisse fucking øjenbetændelse.... Han er lige nu på pencillinkur for MØB, og lægen mente at det sikkert kunne ta øjenbetændelsen også... så jeg håber.
Men ellers kan man (via læge) få en salve til at slå betændelsen ned.
Freja render rundt med to røde øjne :( så det er vist bare et spørgsmål om tid før hendes øjne er ligeså lækre som Maltes...
Jeg må sgu nok lige snakke med doktormanden inden weekenden.

God bedring til Prinsens øjne

Marie - nu med morgenhår

Anmeld

28. februar 2008

Loggidut

jammen dog hvor er det bare synd for ham...for pokker da...har han ikke fået det bare lidt bedre?

Anmeld

28. februar 2008

ivfmarie

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] jammen dog hvor er det bare synd for ham...for pokker da...har han ikke fået det bare lidt bedre?[/citat] det troede jeg faktisk at han havde... de var fine i morges.. men efter middagsluren var det helt galt igen - øv! Her til aften har farmand været den onde, og [k]spulet[/k] øjnene med kamillethe :'( nårh - det var synd!!

Anmeld

28. februar 2008

BellaT

Øv bøv! Det er synd for dem. Og da især Malte som åbenbart skal have flere ting på en gang.:'( Ja, jeg har fået den der salve på recept fra lægen. Via telefonen. Han fik et dask i det ,nu betændte, øje af en baby igår. Kan jeg huske ret præcist da han blev pænt sur (rasende). Så mon ikke det har været nogen baktusser på hendes klaskende hånd... Sådan går det jo, når de leger. Men træls er det nu alligevel. God bedring til Malte og til Freja (når hun kommer så langt:S) Knus fra Helle...

Anmeld

29. februar 2008

Susan1978

i skal ringe til jeres lægesekretær og få noget øjensalve..

også det allerbedste fif...

i skal ikke begynde at stikke fingerene ind i øjene..

NEJ i skal bare ta en klat på lillefingeren, også skal i køre det af i øjenkrogen, så glider det selv ned i øjet, det ligesom smelter.. og finder selv vej ned til øjet.

Det er allerlettest når de sover..

Ea har haft meget øjenbetændelse.. så jeg taler af erfaring. Øjendråber kan man ikke gi en baby. og at lægge salve i underøjelåget er helt umuligt.. men på den anden måde - så viker det bare..

HELD OG LYKKE og ja det er skide smitsomt.. så Marie pas på med freya feks.

Susan nu lidt friskere og på arbejde igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.