Kvinde i overgangs alderen bløde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Er der nogen der ved noget om, hvad det kan være der er galt når man er en kvinde i overgangs alderen som pluselig bløder både fra numse og skede ??

Der er taget forskellige prøver ved lægen, men der er over 1 uge til vi kan få svar, og det er min mor. Så jeg er rimelig nervøs. Syntes ikke det lyder særlig betryggende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Anonym trådstarter

opop

Anmeld

26. august 2011

FruStolpe

Jeg kan ikke hjælpe, for jeg aner intet om det. Ville bare gi et  og sige at jeg da  for det ikke er alvorligt.

Carina

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

det lyder godtnok underligt.. hvertfald med blodet fra nummeren...

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

det lyder godtnok underligt.. hvertfald med blodet fra nummeren...

Ja det syntes jeg også, specielt når det er fra begge huller. Og det har stået på 2 måneder eller sådan noget i den stil. Jeg kunne forholde mig til det, hvis det kun var fra numsen - Så kunne det nemt være en hæmoride. Men........   Og hun har ikke haft mens i flere år.

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Ja det syntes jeg også, specielt når det er fra begge huller. Og det har stået på 2 måneder eller sådan noget i den stil. Jeg kunne forholde mig til det, hvis det kun var fra numsen - Så kunne det nemt være en hæmoride. Men........   Og hun har ikke haft mens i flere år.

ja det kunne da godt lyde lidt som noget hæmorideværk.. 

men overgangsalderen er jo alderdommens pubertet. der sker en masse uforklarlige ting... mærkeligt at lægen ikke kan se noget.. 

har i prøvet at være til gynækolog evt?

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

FruStolpe skriver:

Jeg kan ikke hjælpe, for jeg aner intet om det. Ville bare gi et  og sige at jeg da  for det ikke er alvorligt.

Carina

1000 tak

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja det kunne da godt lyde lidt som noget hæmorideværk.. 

men overgangsalderen er jo alderdommens pubertet. der sker en masse uforklarlige ting... mærkeligt at lægen ikke kan se noget.. 

har i prøvet at være til gynækolog evt?

Nej. Men der er taget en masse prøver, så jeg håber da at de kan give svar. Men det er ikke en hæmoride. Så ville det ikke bløde fra begge steder. - Jeg frygter bare det værste. Det kan jo være alt muligt. Åh hvor er det skrækkeligt med den usikkerhed.

Anmeld

26. august 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

Nej. Men der er taget en masse prøver, så jeg håber da at de kan give svar. Men det er ikke en hæmoride. Så ville det ikke bløde fra begge steder. - Jeg frygter bare det værste. Det kan jo være alt muligt. Åh hvor er det skrækkeligt med den usikkerhed.

nårh. som cyster evt. det kan det jo godt være, men de behøver altså ikke være ondartet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.