Fornemmelser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Havde i fornemmelse for tvillinger

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.078 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
25. august 2011

Anonym trådstarter

Vil lige høre om i andre har haft fornemmelse af tvillinger, og holdte det stik. Har en underlig fornemmelse af at jeg gemmer på 2 derinde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Muffinmus

hvorfor tror du der er det???

Testede du bragende positivt flere dage før tid og havde højt hcg eller andre tegn?

Anmeld

25. august 2011

Kofoed.

Pas, vi viste chancen var der og jeg havde stærke symtomner, men jeg forventede det slet slet ikke, håbede det faktisk heller ikke, men tvillinger var det, dog ender det "kun" med et livende barn her indefor de næste 4 uger.

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

Vil lige høre om i andre har haft fornemmelse af tvillinger, og holdte det stik. Har en underlig fornemmelse af at jeg gemmer på 2 derinde

Før jeg fandt ud af, at jeg ventede tvillinger, havde jeg to gange klare drømme om to pige-babyer.

Men da jeg aldrig i mit liv havde troet, at jeg skulle have tvillinger, antog jeg, at den ene pige i min drøm var min førstfødte. Da jeg så senere fandt ud af, jeg ventede tvillinger, gav det mening, hvad jeg havde drømt.

Selvom mine tvillinger nu snart er 6 måneder gamle, kan jeg stadig nogle gange ikke helt forstå, at jeg rent faktisk har tvillinger.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

hvorfor tror du der er det???

Testede du bragende positivt flere dage før tid og havde højt hcg eller andre tegn?

tja ved det ikke, bare sådan en stærk mavefornemmelse, ligesom mange mærker og fornemmelse for at det bliver en dreng eller pige

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Pas, vi viste chancen var der og jeg havde stærke symtomner, men jeg forventede det slet slet ikke, håbede det faktisk heller ikke, men tvillinger var det, dog ender det "kun" med et livende barn her indefor de næste 4 uger.

Tvillinger er en mundfuld, men sikkert også fordele på andre punkter.

Ked af at høre det er endt med en, kan se det da har været rimeligt sent. må man spørge hvad der er sket stort kram til jer

Men det er da dejligt for jer, der er en, og i bliver forældre om kort tid, stort tillykke

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Før jeg fandt ud af, at jeg ventede tvillinger, havde jeg to gange klare drømme om to pige-babyer.

Men da jeg aldrig i mit liv havde troet, at jeg skulle have tvillinger, antog jeg, at den ene pige i min drøm var min førstfødte. Da jeg så senere fandt ud af, jeg ventede tvillinger, gav det mening, hvad jeg havde drømt.

Selvom mine tvillinger nu snart er 6 måneder gamle, kan jeg stadig nogle gange ikke helt forstå, at jeg rent faktisk har tvillinger.

ej hvor sjovt. Selv drømte jeg at jeg fik positiv test flere gange, i dagene op til. troede ik på drømmene eller tog dem seriøst, men testede da mens ik var kommet, og så var den der. og kort efter fik jeg stærke fonemmelser af, at der er 2, uden helt at vide hvorfor

Anmeld

25. august 2011

JeNoVa

Anonym skriver:

ej hvor sjovt. Selv drømte jeg at jeg fik positiv test flere gange, i dagene op til. troede ik på drømmene eller tog dem seriøst, men testede da mens ik var kommet, og så var den der. og kort efter fik jeg stærke fonemmelser af, at der er 2, uden helt at vide hvorfor

Som udgangspunkt synes jeg, man skal stole på sine fornemmelser.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

JeNoVa skriver:

Som udgangspunkt synes jeg, man skal stole på sine fornemmelser.

uh, bliver spændende at se hvad det udvikler sig til, er dog også nærvøs da det både giver ekstra glæder og ekstra arbejde

Anmeld

25. august 2011

Kofoed.

Anonym skriver:

Tvillinger er en mundfuld, men sikkert også fordele på andre punkter.

Ked af at høre det er endt med en, kan se det da har været rimeligt sent. må man spørge hvad der er sket stort kram til jer

Men det er da dejligt for jer, der er en, og i bliver forældre om kort tid, stort tillykke

Det vides ikke med sikkerhed, man tror det var enten en hjertefejl eller kromosonfejl.

Men mange tak Håber i for det i ønsker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.