hjælp til kage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

683 visninger
8 svar
0 synes godt om
25. august 2011

th

jeg skal lave en kage med lagkagebund, hindbærmouse, lagkagebund, tobleronecreame, lagkagebund og smurt op med smør/nutella. og pyntes med fondant, som jeg laver selv.

mit spg. er jeg skal bruge kagerne søndag.

kan jeg lave kagen fredag og smøre den op og pynte med fondant lørdag, eller skal jeg lave den lørdag og pynte den søndag.

og kan man lave pynt til kagen af fondant nogen dage før eller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Nettemor

Ja du kan fint lave den fredag og pynte den lørdag. Og Ja du kan sagtens lave pynten et par dage før. Den har godt af at tørre lidt

Anmeld

25. august 2011

th

nettemor skriver:

Ja du kan fint lave den fredag og pynte den lørdag. Og Ja du kan sagtens lave pynten et par dage før. Den har godt af at tørre lidt

hvordan sætte jeg så pyndte fast på fondanten..

Anmeld

25. august 2011

Nettemor

th skriver:

hvordan sætte jeg så pyndte fast på fondanten..

Pensel eller dup med en lille smule vand og så hold det på til det er tørt\ sidder fast

Anmeld

25. august 2011

tasha33

dup forsigtig med en lille smule vand med en fingerspids, det plejer jeg at gøre

Anmeld

25. august 2011

th

nettemor skriver:

Pensel eller dup med en lille smule vand og så hold det på til det er tørt\ sidder fast

tak... dejligt med hjælp

Anmeld

25. august 2011

th

tasha33 skriver:

dup forsigtig med en lille smule vand med en fingerspids, det plejer jeg at gøre

dejligt tak

Anmeld

30. august 2011

th

skal lige høre kan man putte glasur på fondant

Anmeld

30. august 2011

Nettemor

th skriver:

skal lige høre kan man putte glasur på fondant

Tror jeg godt man kan. Ér dog ikke helt sikker men man kan jo komme Royal icing og frosting på. Og alt efter hvad det skal være til (altså glasuren) ville jeg nok vælge en af de andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.