Hvad og hvor meget skal jeg pakke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Hej i dejlige damer.

Nu er er jeg snart ved termin og vil gerne have pakket den taske vi skal have med, så den er klar.

Vi skal være på sygehuset i 5 dage og derfor vil jeg gerne høre hvor mange body'er i tror jeg skal have med?og i hvad størrelser?!

og hvad skal jeg ellers pakke? :/ Synes det er svært at overskue.

Håber i vil hjælpe mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Hej i dejlige damer.

Nu er er jeg snart ved termin og vil gerne have pakket den taske vi skal have med, så den er klar.

Vi skal være på sygehuset i 5 dage og derfor vil jeg gerne høre hvor mange body'er i tror jeg skal have med?og i hvad størrelser?!

Håber i vil hjælpe mig.

http://www.min-mave.dk/artikler/foedsel/pakkeliste/tasken-til-foedslen.htm

Håber det kan hjælpe dig på vej. :-)

Anmeld

25. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej i dejlige damer.

Håber i vil hjælpe mig.

Der er rigtig, rigtig mange lister på nettet, for de ting der er basis (tandbørst, vandrejournal, trøjer osv), og de ting du er i tvivl om kan du jo spørge om?

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg synes det er svært da vi skal være der i 5 dage og det er mere end de fleste.. Hvis vi bare skulle være der en dag eller to ville det være nemmere at overskue m.h.t. tøj til den lille.:/

Anmeld

25. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Jeg synes det er svært da vi skal være der i 5 dage og det er mere end de fleste.. Hvis vi bare skulle være der en dag eller to ville det være nemmere at overskue m.h.t. tøj til den lille.:/

Tager gang antallet af bodyer, lav en vigtig taske (dokumenter mm, som skal bruges til selve fødslen) og en taske som skal bruges til når I er "flyttet ind" Og husk poser til beskidt tøj

Anmeld

25. august 2011

nahoje

På vores sygehus behøvede man ikke at tage tøj med til babyen - man brugte bare deres tøj. Så vi havde bare et sæt med, til han skulle hjem i. Deres tøj var godt nok lidt stort, men det gjorde nu ikke så meget. Det er jo forskelligt hvor store de er når de bliver født. Vi havde både tøj i størrelse 50 og 56 med. Jeg nåede ikke selv at pakke en taske. Så jeg kan ikke hjælpe så meget. Min kæreste hentede bare de ting, som jeg evt. manglede...

Anmeld

25. august 2011

mika.F

Jeg skal være indlagt i 14dage, så kende problemet... Jeg har pakket to bodyer i str 50, to i str 56 og to i str 62, bare for at være dækket godt ind mht størrelser, og så må manden hente lidt mere derhjemme når vi ved hva størrelse han skal ha på, for jeg vil altså helst ha ham i vores eget tøj frem for hospitalstøjet, for sårn er jeg bare... . Håber det kunne hjælpe dig lidt på vej til at få pakket en brugbar taske! ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.