Uge 33 <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Mira0911

Smuuuuk mave.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Mauser.

Jemion skriver:

Hvor er du bare smuk gravid Den sidder så flot på dig den fine mave

rigtig mange tak (;

Anmeld

27. august 2011

Mauser.

MaleneF skriver:

Flot mave 

Mange tak ..

Anmeld

27. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Smuuuuk mave.... 

Tak søde, nu får du hende snart i armene (;

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Tak søde, nu får du hende snart i armene (;

Ja det bliver så dejligt... Glæder mig enormt meget... Kan næsten ikke vente mere... 

Anmeld

27. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja det bliver så dejligt... Glæder mig enormt meget... Kan næsten ikke vente mere... 

Jeg har det på samme måde og jeg har lidt længere tid end dig tilbage, mene r begyndt at få ret mange plukveer :/ gør rimelig nas faktisk .. puuh.

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg har det på samme måde og jeg har lidt længere tid end dig tilbage, mene r begyndt at få ret mange plukveer :/ gør rimelig nas faktisk .. puuh.

Ja, men tiden flyver lige pludselig afsted og så står du også med jeres i armene.... 

Det er da slet ikke sjovt med de plukkeveer... Puh altså... 

Anmeld

27. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ja, men tiden flyver lige pludselig afsted og så står du også med jeres i armene.... 

Det er da slet ikke sjovt med de plukkeveer... Puh altså... 

Jeg håber håber HÅBER at hun kommer lidt før :/ jeg er jo FULDSTÆNDIG klar altså !!! de plukveer må gerne betyde at hun kommer lidt før tid

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Jeg håber håber HÅBER at hun kommer lidt før :/ jeg er jo FULDSTÆNDIG klar altså !!! de plukveer må gerne betyde at hun kommer lidt før tid

Hun skal lige blive derinde lidt endnu... Når du er 37+ må hun komme...  Ja hvis hun kommer før, så er de jo så dygtige i dag på sygehusene at de ved hvad de skal gøre... Jeg forstår dig udmærket.. 

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Hun skal lige blive derinde lidt endnu... Når du er 37+ må hun komme...  Ja hvis hun kommer før, så er de jo så dygtige i dag på sygehusene at de ved hvad de skal gøre... Jeg forstår dig udmærket.. 

Hun må gerne vente lidt ja (; ville være bedst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.