Plukveer SÅ tidligt?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.207 visninger
7 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Ja, spørgsmålet er jo som overskriften siger

Imorgen er jeg præcis 10 uger henne, og jeg føler allerede milde former for plukveer, kan det virkelig passe?

Jeg har 2 graviditeter bag mig, men kan slet slet ikke huske om jeg også havde det der. Så håber der er nogen derude der er søde at kunne svare, selvom det er et lidt dumt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Muffinmus

måske, fik mine  fra 11+ et eller andet sidste gang:-)

Anmeld

25. august 2011

baby012

det kan man vel godt har godt nok ikke hørt om det før, er selv i uge 22 og har ikke mærket noget til plukveer eller sådan noget endnu .  

kan det ikke bare være ligmentesmerter du mærker ?? 

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

det kan man vel godt har godt nok ikke hørt om det før, er selv i uge 22 og har ikke mærket noget til plukveer eller sådan noget endnu .  

kan det ikke bare være ligmentesmerter du mærker ?? 

Det kan selvfølgelig godt være Men sålænge det buldrer og hiver derinde, er det vel et godt tegn

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

måske, fik mine  fra 11+ et eller andet sidste gang:-)

Det er også tidligt du mærkede dem Man bliver jo bare bekymret over ingenting

Anmeld

25. august 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Imorgen er jeg præcis 10 uger henne, og jeg føler allerede milde former for plukveer, kan det virkelig passe?

Jeg har 2 graviditeter bag mig, men kan slet slet ikke huske om jeg også havde det der. Så håber der er nogen derude der er søde at kunne svare, selvom det er et lidt dumt spørgsmål

Der findes ingen dumme spørgsmål søde ven!

Nå til det andet..ja...med nr 2 begyndte mine plukveer omkring 11-12 uge og med nr 3 var det omkring uge 7-8 stykker.
Så det kan de godt.
Min kusine som har 7 børn sagde at hvis man har anlæg for at mærke plukveerne, så bliver de tidligere og tidligere jo flere børn man får, og det har passet med mig, og hende.

Kærligst
Sussie

Anmeld

25. august 2011

baby012

Anonym skriver:

Det kan selvfølgelig godt være Men sålænge det buldrer og hiver derinde, er det vel et godt tegn

det jo det, når bare man mærker at der sker noget .. så skal det nok gå når det bare ikke er direkte smerter man har.. 

men hold nu op hvor ville jeg gerne have alm. mens smerter tilbage efter jeg mærkede hvor ondt det kan gøre at livmoderen vokser.. avs..   

Anmeld

25. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Plukveer er ganske ufarlige. Flergangsfødende får dem tidligere end førstegangsfødende. Det føles bare som om maven strammer og bliver hård. Får du smerter skal du kontakte fødegangen.

Jeg er selv gravid med nr. 4 og tror jeg har haft dem ca. fra 3 mdr. Det er ikke farligt og du føder ikke før tid af det

Baby'este hilsner fra Helle (31+2)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.