2566g.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

892 visninger
13 svar
0 synes godt om
25. august 2011

maryjane

Nå, så fik jeg prøvet at være til vækstscanning. Ikke det store at komme efter.

Er 36+6, og baby vejer 2566g så det bliver nok ikke verdens største! Men bare hun er sund og rask når hun engang kommer til verden!

JM skønnede hende til omkring 2700 for præcis en uge siden, sååå. Aner ikke hvor præcist sådan noget vægt noget er, når det kommer til scanning.

Men det var bare lidt fra mig. (:

Hvad vejer jeres bebsier, jer der ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Sifling

Jeg ved heller ikke så meget om det, men var hos JM i fredags (35+6) og der skød hun på ca. 2600g og det samme gjorde den JM der undersøgte mig på aoma i søndags

Anmeld

25. august 2011

Kofoed.

Scanningen er mere præcis end jordemoderskønne, for jordemoder kan ikke altid vudere om det er længden, der gør den tung eller maven. For baby kan jo nemt være lang og tynd, men stadig veje godt til, netop pga længden.

Men scanningerne har en usikkerhed på 10%, så din baby kan veje mellem 2300 og 2800 g

Men det er da en fin størrelse

Anmeld

25. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg var til jm i går 36+6 og der blev prinsessen skønnet til 2700g.

Anmeld

25. august 2011

maryjane

Sifling skriver:

Jeg ved heller ikke så meget om det, men var hos JM i fredags (35+6) og der skød hun på ca. 2600g og det samme gjorde den JM der undersøgte mig på aoma i søndags

Ok, det bliver i hvert fald spændende at se når de engang kommer uuuud

Anmeld

25. august 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Scanningen er mere præcis end jordemoderskønne, for jordemoder kan ikke altid vudere om det er længden, der gør den tung eller maven. For baby kan jo nemt være lang og tynd, men stadig veje godt til, netop pga længden.

Men scanningerne har en usikkerhed på 10%, så din baby kan veje mellem 2300 og 2800 g

Men det er da en fin størrelse

Uh, mange tak for brugbar viden Anede nemlig ikke hvad jeg skulle spørge ham dersens 'scannemanden' om.

Anmeld

25. august 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Uh, mange tak for brugbar viden Anede nemlig ikke hvad jeg skulle spørge ham dersens 'scannemanden' om.

Nu har jeg været afsted til så mange vækstscanningerne, så har fået den forklaret flere gange nu Men du er da fra Kolding ikk?

Anmeld

25. august 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Nu har jeg været afsted til så mange vækstscanningerne, så har fået den forklaret flere gange nu Men du er da fra Kolding ikk?

Jooooh, det må man da sige jeg er

Anmeld

25. august 2011

Kofoed.

maryjane skriver:

Jooooh, det må man da sige jeg er

Var du så inde hos tysker Jan?

Anmeld

25. august 2011

maryjane

Kofoed. skriver:

Var du så inde hos tysker Jan?

Hmm, kan ikke huske hvad han hed. Men tror ikke det var ham. For det lyder som en med en udpræget tysk accent, hvis jeg ikke tager fejl.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.