Mine svigerforældre er mine forbilleder hvad angår ægteskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
6 svar
0 synes godt om
25. august 2011

AnnaK89

Synes lige jeg idag ville nævne mine kære svigerforældre

De har nemlig idag 27 års bryllupsdag

Det er så dejligt at se de to og håber at min dejlige mand og jeg får et lige så godt ægteskab  Vi har også en lille sjov dag idag, da vi har været gift i 2 mdr idag Det er lidt sjovt at det er samme dato. Og i øvrigt har min mands mormor og morfar også bryllupsdag på den 25. Marts - så igen, den 25. 

Glæder mig til i aften hvor vi skal hygge med dem og fejre deres dag, med god mad fra mongolian bbq

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

AnnaK89

Op

Det er en GOD DAG

Anmeld

25. august 2011

Dinna88

Stort tillykke til begge parter hehe. Det er så fedt at se folk  hvor kærligheden ikke svigter.

Min svigerforældre er også mit forbillede. To børn og 29 år senere kører det stadig på skinner. De lever et kanon liv, der ikke er gået hen og blevet gråt og kedeligt, til trods for alle de år sammen.  Og nu her om et år flytter min kæreste fra dem, så går de ind i endnu et stadie af deres liv; liv uden "børn" i huset.

Anmeld

25. august 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Stort tillykke til begge parter hehe. Det er så fedt at se folk  hvor kærligheden ikke svigter.

Min svigerforældre er også mit forbillede. To børn og 29 år senere kører det stadig på skinner. De lever et kanon liv, der ikke er gået hen og blevet gråt og kedeligt, til trods for alle de år sammen.  Og nu her om et år flytter min kæreste fra dem, så går de ind i endnu et stadie af deres liv; liv uden "børn" i huset.

Det er totalt "Love is in the air"

Elsker at det bare fungere for nogle og håber at vi også er nogle af de heldige

Mine svigerforældre har været børnefri i 5 år tror jeg Og selvom de nyder det, så elsker de stadig at få besøg af os og deres barnebarn

Anmeld

25. august 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Det er totalt "Love is in the air"

Elsker at det bare fungere for nogle og håber at vi også er nogle af de heldige

Mine svigerforældre har været børnefri i 5 år tror jeg Og selvom de nyder det, så elsker de stadig at få besøg af os og deres barnebarn

Jaaa, skøøønt
Jeg håber også inderligt at jeg bliver gammel og grå med min kæreste. Jeg sagde igår "Vi er bare et gammelt ægtepar" (Sagt i sjov fordi vi bare stenede tv ) og så sagde han "Nej, ikke nu, men det bliver vi"

Jaaaa, det tror jeg gerne! For nogle er det jo faktisk slet ikke fedt, at ens børn flytter hjemmefra.  Men hvor er det skønt, at de har det super og at de elsker besøg fra jer. 

Anmeld

25. august 2011

AnnaK89

Dinna88 skriver:

Jaaa, skøøønt
Jeg håber også inderligt at jeg bliver gammel og grå med min kæreste. Jeg sagde igår "Vi er bare et gammelt ægtepar" (Sagt i sjov fordi vi bare stenede tv ) og så sagde han "Nej, ikke nu, men det bliver vi"

Jaaaa, det tror jeg gerne! For nogle er det jo faktisk slet ikke fedt, at ens børn flytter hjemmefra.  Men hvor er det skønt, at de har det super og at de elsker besøg fra jer. 

Åhhh så sødt  Det var da en sød kæreste du har

Jeg tror ikke det var hårdt for mine svigerforældre, at blive børnefri - men jeg tror det ville være hårdt for dem hvis ikke vi sås flere gange om ugen

Anmeld

25. august 2011

Dinna88

AnnaKJ skriver:

Åhhh så sødt  Det var da en sød kæreste du har

Jeg tror ikke det var hårdt for mine svigerforældre, at blive børnefri - men jeg tror det ville være hårdt for dem hvis ikke vi sås flere gange om ugen

Ja, normalt er han sgu ikke SÅ romantisk, men det er dejligt når han er
Ja, det er forståeligt. Så er det godt, at I ses så ofte!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.