er SÅÅÅ træt af undersøgelser og sygehuse :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2011

TrineMine86

ihh.. nu er det altså ved at være nok, føler ikke jeg har lavet andet end at rende til læge, jordemoder, kontroller osv..

var ved egen læge torsdag i sidste uge og bare i denne uge har jeg været afsted til 4 undersøgelser og det er KUN torsdag  tirsdag var jeg ved egen JM som sendte mig videre på sygehuset grundet mistanke om svangerskabsforgiftning(SSF), her blev jeg undersøgt i hoved og ... fik lov at tage hjem og komme igen idag, men igår var det så min kærestes tur til en tur på sygehus, da han har revet sit knæ af led, og nu render rundt med kæmpe skinne og krykker..

idag var jeg så til kontrol for SSF igen og det så heldigvis fredeligt ud, men til trods for det skal jeg til kontrol igen mandag, både den planlagte vækstscanning, men også på svangreafsnittet for kontrol af SSF og har fået ekstra tid til JM igen torsdag, ihh altså..

ville ikke noget med indlægget, bare have det ud af systemet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

SaNiNa

Puha det er også meget at have om ørerne.

håber snart du/i får lidt ro til at slappe af enden den lille kommer og så håber vi det ikke er ssf eller det udvikler sig til det

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

TrineMine86 skriver:

ihh.. nu er det altså ved at være nok, føler ikke jeg har lavet andet end at rende til læge, jordemoder, kontroller osv..

var ved egen læge torsdag i sidste uge og bare i denne uge har jeg været afsted til 4 undersøgelser og det er KUN torsdag  tirsdag var jeg ved egen JM som sendte mig videre på sygehuset grundet mistanke om svangerskabsforgiftning(SSF), her blev jeg undersøgt i hoved og ... fik lov at tage hjem og komme igen idag, men igår var det så min kærestes tur til en tur på sygehus, da han har revet sit knæ af led, og nu render rundt med kæmpe skinne og krykker..

idag var jeg så til kontrol for SSF igen og det så heldigvis fredeligt ud, men til trods for det skal jeg til kontrol igen mandag, både den planlagte vækstscanning, men også på svangreafsnittet for kontrol af SSF og har fået ekstra tid til JM igen torsdag, ihh altså..

ville ikke noget med indlægget, bare have det ud af systemet

hvorfor mistanke om svangerskasforgiftining? hvilken symptomer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.