Plukveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Skal maven blive hård ved en plukve for lige nu gør min altså slet ikke.

Har den samme følelse som ved en plukvee men ingen hårdmave

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Muffinmus

kommer lidt an på hvor aggresive de er, de første mange uger blev min mave helelr ikek helt vildt hård, emn det kom hen af vejen, de kunne godt trække tænder ud uden at maven blev en bold:-)

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

kommer lidt an på hvor aggresive de er, de første mange uger blev min mave helelr ikek helt vildt hård, emn det kom hen af vejen, de kunne godt trække tænder ud uden at maven blev en bold:-)

Min mave har ellers bare hver gang blevet lige så hård som en sten hvergang. men nu gør den ikke.

Hvad med veer bliver maven hård der også?

Anmeld

25. august 2011

Muffinmus

sjovt nok husker jeg det ikek konkret fra nogen af gangene, men det burde den vel, tor det strammede op, men på en lidt andne måde??ved det sgu ike helt, lovede ellers mig selv jeg ville holde øje med det andne gang, men når først der er grimme veer glemmer man jo alt omkring sig:-)

Men man kan få sammentrækninger på en lidt andne måde hvis man har blærebetændelse???så tjek evt lige det også.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

sjovt nok husker jeg det ikek konkret fra nogen af gangene, men det burde den vel, tor det strammede op, men på en lidt andne måde??ved det sgu ike helt, lovede ellers mig selv jeg ville holde øje med det andne gang, men når først der er grimme veer glemmer man jo alt omkring sig:-)

Men man kan få sammentrækninger på en lidt andne måde hvis man har blærebetændelse???så tjek evt lige det også.

Er lige blevet tjekket for blærebetændelse i dag og der var ingenting.

Nå må jeg lige se tide an de kan jo kun gå væk eller blive bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.