Isaac skal i BH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. august 2011

sarahb

Hvor er det vildt!!
Isaac har fået plads fra på Torsdag, det er jo så vildt!!!
Er helt i chok over min dreng er så stor og han skal i BH! Han er så klar og Anette hans DPér siger også han er parat og så klar til at komme ud til nogle flere udfordringer.Så det bliver super spændende!
Så skal jeg bare ha en plads til jonas, den venter vi på, til trods for han også har start på Torsdag Men måske han får isaacs DP plads. Og så skal han skrives op over ved Isaac da den er integreret, så kan de gå sammen og meget mere praktisk med hentning og aflevering..

Så nu skal han bare preppes rent mentalt til at han skal starte, det er jo ikk synderligt lang tid man har til at snakke med ham om det

Sørgeligt er at han skal væk fra hans fætter der er i DP, de er som pot og pande og har det fantastisk sammen! Men isaac finder jo nok hurtigt en masse nye kammerater

Min store snart Børnehave darling
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

TbCp

Ja det er utrolig så stærkt tiden går!!!

Tænk at han allerede er så stor!!!

Anmeld

25. august 2011

anna-jonas

Sarah............Det går bare sååååå stærkt. Lige pludselig skal han starte i skolen.............OMG!! STOP TIDEN!!

Held og lykke med overgangen, mon ikke din store, dejlige og harmoniske dreng, klarer det til UG.

Anmeld

25. august 2011

sarahb

anna-jonas skriver:

Sarah............Det går bare sååååå stærkt. Lige pludselig skal han starte i skolen.............OMG!! STOP TIDEN!!

Held og lykke med overgangen, mon ikke din store, dejlige og harmoniske dreng, klarer det til UG.

Ja STOP!!!! Det er jo for vildt!!!!!
Og jonas skal i vuggestue på næste mandag, kan jo slet ikk følge med...

Jo tror han er SÅ klar, han har lidt for meget krudt i røven når han kommer hjem fra DP

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Tiden går bare alt for stærkt med vores kære børn... Puh... 

Det bliver da rigtig spændende... Glæder mig til at høre meget mere om det... 

Anmeld

26. august 2011

mama09

sarahb skriver:

Hvor er det vildt!!
Isaac har fået plads fra på Torsdag, det er jo så vildt!!!
Er helt i chok over min dreng er så stor og han skal i BH! Han er så klar og Anette hans DPér siger også han er parat og så klar til at komme ud til nogle flere udfordringer.Så det bliver super spændende!
Så skal jeg bare ha en plads til jonas, den venter vi på, til trods for han også har start på Torsdag Men måske han får isaacs DP plads. Og så skal han skrives op over ved Isaac da den er integreret, så kan de gå sammen og meget mere praktisk med hentning og aflevering..

Så nu skal han bare preppes rent mentalt til at han skal starte, det er jo ikk synderligt lang tid man har til at snakke med ham om det

Sørgeligt er at han skal væk fra hans fætter der er i DP, de er som pot og pande og har det fantastisk sammen! Men isaac finder jo nok hurtigt en masse nye kammerater

Min store snart Børnehave darling

Stor dreng... Bliver spændende...

Anmeld

27. august 2011

Ni-ko-li-ne

Jeg ved bare at han kommer til at klare det SÅ fint! Ih hvor er det vildt!

Anmeld

27. august 2011

sarahb

Ni-ko-li-ne skriver:

Jeg ved bare at han kommer til at klare det SÅ fint! Ih hvor er det vildt!

Tak søde

Anmeld

27. august 2011

<3

Det skal han nok klare så fint De små kan klare mere end man tror. Tjalfe var så bhv klar da han endelig kom derop, men ikke en uge eller en måned før - så vi var ret nervøse

Er sikker på at Isaac kommer til at klare det så fint

Anmeld

28. august 2011

Rosa

Hold da ferie, altså!!! Men hvor kunne det være fedt hvis Jonas kunne få hans plads?  Og tak for lidt lækkert at kigge på 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.