8 dage til terminen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
11 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Jemion

Hvor er det dog super fustrerende at gå og vente på der sker noget og at han har lyst til at kigge ud til sin mor og far!! 

Tror snart jeg bliver skør dels over ventetiden som går umenneskeligt langsomt men også over alle de opkald fra familie og venner der bare lige skulle hører om der er sket noget endnu 

Nu er der blevet gjort hovedrent, drukket en masse hindbærblad the og stor handlet ind for at få tiden til at gå..

Får besøg af SP kl 14 så går der også lidt tid med det

Håber sådan han vælger at komme ud inden d. 7 så jeg ikke skal sættes igang, vil helst at det var kroppen selv der bestemte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

SaNiNa

en lille uge til termin hold da op, det må være skønt.

Han skal nok komme ud før eller siden, vi er så heldige at være små basser kommer til deres fødselsdag og ikke før.

Men mon ikke han er kommet ud enden d. 7 det tror jeg da

Anmeld

25. august 2011

morpåthurø

Ja hold op hvis jeg bare kun skulle tælle ned til d. 7. sep som det seneste så ville jeg være lykkelig.

Jeg  har først termin d. 28. sep og med de 2 første gik jeg henholdsvis 10 og 7 dage over tid, så jeg er mere end lykkelig hvis bare jeg får min guldklump ud inden 1. oktober

Men  kan sagtens forstå dig- ventetiden er laaang og der er ikke noget så irriterende/stressende som venner og familie som hele tiden ringer (selvfølgelig i en god mening) for at høre om der sker noget... Sig evt pænt til dem at de selvfølgelig nok skal få besked så snart der er noget at fortælle om...

Held og lykke med fødslen, sender dig masser  af ve-støv

Anmeld

25. august 2011

maryjane

Krydser fingre for at han snart kommer ud til dig/jer!

Anmeld

25. august 2011

Putomanen

Ihh, det er så spændende at følge dig!  Nu er jeg jo jævnligt inde for at tjekke din profil og se, om der sker nogle fremskridt.  Jeg kan godt forstå, at du er utålmodig, det er også en stor ting, som venter forude

Anmeld

26. august 2011

RiUL

Har theen virket søde?  

- Kan godt forstå du helst vil ha at fødslen sker af sig selv, men mon ikke også at den kommer til at gøre det Der kan jo nå at ske meget inden den 7. hehe

Har du nogle tegn på at der er ved at ske noget?

Anmeld

26. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Har theen virket søde?  

- Kan godt forstå du helst vil ha at fødslen sker af sig selv, men mon ikke også at den kommer til at gøre det Der kan jo nå at ske meget inden den 7. hehe

Har du nogle tegn på at der er ved at ske noget?

Nej ikke det mindste tegn overhovedet!! 

Men det må meget gerne snart virke Er ved at gå til over det klør sådan på mine fødder og hænder og lægerne/jordemødrene kan ikke gøre noget

Anmeld

26. august 2011

HeidiØ

Jemion skriver:

Hvor er det dog super fustrerende at gå og vente på der sker noget og at han har lyst til at kigge ud til sin mor og far!! 

Tror snart jeg bliver skør dels over ventetiden som går umenneskeligt langsomt men også over alle de opkald fra familie og venner der bare lige skulle hører om der er sket noget endnu 

Nu er der blevet gjort hovedrent, drukket en masse hindbærblad the og stor handlet ind for at få tiden til at gå..

Får besøg af SP kl 14 så går der også lidt tid med det

Håber sådan han vælger at komme ud inden d. 7 så jeg ikke skal sættes igang, vil helst at det var kroppen selv der bestemte

Det er så SPÆNDENDE nu søde!

Haha det der med familien ringer, det er bare mega træls jo - som om de ikke ville ha fået at vide hvis der var sket noget Hehe!  

Anmeld

26. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Nej ikke det mindste tegn overhovedet!! 

Men det må meget gerne snart virke Er ved at gå til over det klør sådan på mine fødder og hænder og lægerne/jordemødrene kan ikke gøre noget

Her sker heller intet der er ingen tegn overhovedet Øvvvvv..

Åh nej altså, øv hvor irriterende søde  Kan du ikke få noget kløestillende creme?

Anmeld

26. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Her sker heller intet der er ingen tegn overhovedet Øvvvvv..

Åh nej altså, øv hvor irriterende søde  Kan du ikke få noget kløestillende creme?

Tror de små bøller rotter sig sammen imod deres mødre..

nej for det går ind og påvirker lillemanden men nu har jeg været nede og købe noget kølende spray til når det er slemt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.