Nogle der har spiral??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

729 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg spør fordi nu fik jeg spiral mirena/homonspiralen lagt op den 28 april i år og vi kan dårlig have sex gør det så ondt uden men også 1-1½ døgn efter.Jeg kan heller ikke komme rigtigt mere som før. Jeg have sidste mens fra den 27 maj til 8 juni det er jo lækkert nok.

Men efter sex små bløder jeg i 1-1½ dag + mega underliv smerte i søndag kunne jeg dårlig gå derefter det var ligesom efterveer hvis nogle kender det.

Jeg tog så forbi gynækologen i dag da jeg var tæt på ham. Kom ind og snakke med sygeplejesken hun mente ikke det var pga sprialen for den lå jo fint og langt oppe og på sin plads der da jeg var til tjek den 30 juni.Men jeg måtte lige tag forbi min læge og få et tjek også måske få en henvisingen til gynækologen igen da jeg den 30 juni var afslutte hos dem.Jeg blev lidt ked chokke for da jeg fik lagt den op osv troede jeg af man gik der og ikke forbi ens læge udover det sagde jan gynækologen den 28 april han måtte klippe snor næsten helt af og det kunne give problemmer når den skulle tages ud en dag.Hmm hved ikke helt hvad han mente med det.Men sygeplejesken og jeg snakke også gik jeg op til min læge som ligge oven på dejlig tæt.Jeg fik så en tid til på onsdag.

Men er der andre der dårlig kan have sex eller ligne hvor det gør ondt eller små bløder efter sex også uden de vilde smerte.Udover det vejer jeg nu 70 kg syntes det er sindsygt veje kun 59 inden i april før jeg fik lagt den op har læst man skal passe mere på køleskabe sygeplejesken mente igen ikke det var pag sprialen hvor lægens sekter sagde der er nogle der tager en del på osv pga spiral.

Håber nogle er mere kloge ind mig har taget en g-test og den er negativ så gravid er ikke grunden pga ondt og vægten.

Henriette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Jeg har homonspiral og har aldrig haft smerter pga den, ikke engang lige efter den var lagt op. Jeg mærker aldrig noget til den.....udover at jeg nærmest ikke har menes mere...skønt!

Jeg har heller ikke haft vægtøgning pga den.

14 dage efter jeg fik den lagt, var jeg lige omkring lægen, for at få klippet snorrene lidt kortere, da de nogle gange kunne "stikke" lidt, og nu har den siddet og passet sig selv i næsten 4 år.

Måske de lige skulle kigge lidt mere på dig, for du skal jo da ikke gå rundt og have ondt pga den....

Anmeld

25. august 2011

H+S Skjolgborg.

Tin skriver:

Jeg har homonspiral og har aldrig haft smerter pga den, ikke engang lige efter den var lagt op. Jeg mærker aldrig noget til den.....udover at jeg nærmest ikke har menes mere...skønt!

Jeg har heller ikke haft vægtøgning pga den.

14 dage efter jeg fik den lagt, var jeg lige omkring lægen, for at få klippet snorrene lidt kortere, da de nogle gange kunne "stikke" lidt, og nu har den siddet og passet sig selv i næsten 4 år.

Måske de lige skulle kigge lidt mere på dig, for du skal jo da ikke gå rundt og have ondt pga den....

Ok tak for svaret...fedt dejligt for dig øvøv for mig..

Ja mine snor er jo kippe af mega korte/næsten af sagde han jo den 28 april.Ja jeg må se på onsdag hav egegn læge siger syntes bare dete r dårligt jeg skal forbi der og igen henvise på ny.

Udover det har de ikke tid førs diste i nov sagde damen hos gynækologen øvøv der er jo længe til.

Henriette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.