Briller....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

708 visninger
9 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

Tina2

Ja, jeg fik vist slet ikke skrevet om mit besøg i Synoptik.....
Fik jo lavet synstest og den vist -½ på venstre og -0,25, men med bygningsfejl på ½ på venstre....
Så jeg skulle ha briller til når jeg ser tv og så anbefalede hun mig at bruge dem når jeg kører bil også.....
Valgte nogle rigtig fede, og kan hente dem d. 23. jan....

Så må vi se om det blir værre, for så skal jeg jo nok ha linser også..... Men håber jeg kan klare mig med de her længe..... Er jo også noget med ikke at bruge dem for meget, så man vænner sig alt for meget til dem- har hørt ens syn nærmest bare blir værre så......

Knus Tina (snart med tv- og bilbriller)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Uhhhh Glæder mig til at se dig, se helt vildt klog ud med briller hehe

Jeg tror du bliver rigtig glad for det! Jeg vil i hvertfald IKKE undvære mine briller ved tv, teater, bio, bilkørsel osv...

Held og lykke...!!!

Anmeld

13. januar 2009

Tina2

Mig se klog ud..... He he.......

Ja, det blir spændende... Jeg lånte Henriks briller en dag, de er -75 og jeg kunne se det med småt på tv'et langt fra, hvilket jeg jo ikke kan nu....

Så tror nu også det blir godt nok at få dem.....

Anmeld

13. januar 2009

Muslingen

Hej Tina.
Jeg startede med briller på samme måde som dig - da jeg var 15. Det holdt vist ½ år, så blev jeg afhængig af dem. Men jeg hadede dem samtidig, så jeg fik linser. Jeg har stadig ikke vænnet mig til at have briller på, og til at se mig selv med briller. Jeg ser ikke klog ud - ligner bare en spade. Håber du har et mere brille-egnet ansigt

Kh Fie

Anmeld

13. januar 2009

Tina2

Ha ha Fie, en spade.... Mon dog

Jeg fandt nogle fede briller, som jeg egentlig synes var ret flotte til mig, men det er jo ikke sikkert andre er af samme mening, ha ha! Det må jeg jo så få jer til at bedømme, når jeg får dem.....

Anmeld

14. januar 2009

Marie;-)

Mine TV / Bil-briller er sådan nogle til 25 kr. ;-) Har flere af dem. Jeg er så også typen der nok kommer til at sætte sig på brillerne...

Hvis jeg skulle bruge dem mere ville jeg dog nok købe nogle federe. Dog foretrækker jeg linser til mit ansigt. Har ikke et brille-ansigt - men det er nok et spørgsmål om vane.

Kh Marie, med 1 stk. totalt opgivet øje og andet øje på -1

Anmeld

14. januar 2009

Tina2

Ja, jeg er ret god til at smadre solbriller, så dem her må jeg passe godt på....

Jeg havde egentlig også planlsgt at gå ud og købe de der billig-briller men det kan man så åbenbart ikke med bygningsfejl....

Jeg synes selv brillerne klædte mig rigtig godt, men når jeg får dem må jeg jo så se om andre er enige, he he....

Anmeld

16. januar 2009

Strack

jeg startede med briller da jeg var 9..
da jeg var 18 fik jeg linser, ejer faktisk ik et par briller mere, selvom jeg burde
idag er styrken - 4,75 på Højre øje og - 5.25 på Venstre... tror jeg skal til tjek igen, for det kniber lidt med at se...

elsker mine linser og er så glad for den opfindelse findes...

Anmeld

16. januar 2009

Fines mor

jeg begyndte også med et par billlige briller fra Louis Nielsen, og fandt ud af det var lykken når jeg kørte bil og så tv.
Idag har jeg så fået linser, og det er jeg godt nok glad for. Jeg syntes heller ikke jeg har brille fjæs :-)
Men nu skal jeg til tjek næste lørdag, og i min linse ordning kan jeg få gratis briller, så jeg vil have et par til søndagsbrug *G* Altså de dage jeg ikke giiider sætte linser i.

Vi må se et billede af dig på IG når brillerne kommer

KH

Helle

Anmeld

16. januar 2009

Tina2

Skal nok lægge billede ind) Så må jeg se om I synes de klæ'r mig)

Jeg tror også helt sikkert jeg vil ha linser, hvis jeg skal bruge brillerne mere en dag..... Det ville jeg nok blive træt af, men tror nu det er fint nok at ha briller som ekstra.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.