symptomer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Hvad havde i af symptomer inden i testede positiv ??

jeg har lige testet og den er svagt positiv... og har faktisk først igår fået symptomer i form af : kvalme, enormt ømme bryster og store og blod røde' nippels ... og murren og stikken og alt det i underlivet ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

TR

- Jeg kigger lige med her, for jeg tests i morges og den sagde negativ .. Men har utroligt ondt i brysterne og endnu mere når jeg ikke har BH på.

Lidt ondt i underlivet, træt og underligt i mave .
Forstår det ikke rigtig !

- Ved ikk om min underlighed er pga jeg er ved at stop med at ryge..

Anmeld

25. august 2011

Moms

Hej,

jeg kunne godt have nogle af de samme symtomer omkring ægløsning og op til min menstruation - ømme og bryster, der virkede større/spændte, lidt stikkende smerter i underlivet....

Så da vi droppede præventionen vidste jeg ikke tidligt, om det bare var normale symtomer eller graviditetssymptomer.

Men hey - hvis der er en positiv test er den jo positiv  

Moms

Anmeld

25. august 2011

Fenja09

Jeg fandt først ud af at jeg var gravid i uge 7/8 og troede egentlig at jeg havde influenza - det var lidt de samme symptomer, bortset fra de ømme bryster som kom omkring uge 9.

/Fenja (39+1)  

Anmeld

25. august 2011

Mom2012

Anonym skriver:

Hvad havde i af symptomer inden i testede positiv ??

jeg har lige testet og den er svagt positiv... og har faktisk først igår fået symptomer i form af : kvalme, enormt ømme bryster og store og blod røde' nippels ... og murren og stikken og alt det i underlivet ...

Jeg testede positiv meget tidligt, da jeg allerede der havde mega ømme bryster..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.