Ny bil og syg Jacob

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

517 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. januar 2009

JulieE

Hej tøser!!

Ja, vi fik købt ny bil i søndags og solgt den gamle igår. Totalt fedt!!!! Vi var som jeg skrev til Zafir ude og se på en skoda Fabia og en Renault Megane II, begge stationcars. Begge rigtig gode biler, ca 3 år gamle, med ok lavt kilometer tal. Fabiaen skulle vi betale 124.900 kr + levering, for og prisen var ikke til forhandling, tilgengæld fik vi smidt CD-anlæg, vinterhjul og anhængertræk oven i. Renaulten stod til 119.900 kr + levering. Her fik vi også anhænger træk og leverings omkostninger med i prisen (vinterhjul og CD var allerde med). begge biler var fine og kørte godt, men valget faldt på Renaulten, da den har bedre bagagerum, bedre plads på bagsædet og en masse andre ting, som bare faldt mere i vores smag Så tirsdag d. 20/01 kan vi hente vores nye lækre bil!!! (mangler en total juble smiley her *GG*) Glæder mig rigtig meget... Er allerde blevet aaaalt for træt af bus og tog på arbejde.

Desværre er Jacob så syg idag! Han har sovet totalt dårligt i nat og havde feber her til morgen og snotter rigtig meget ØV!!! Håber ikke det udvikler sig til influenza!!!

Knus fra
Julie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Tina2

Tillykke med bilen!!! Det er bare skønt med ny bil, jeg ELSKER min!!!!!!

Træls med Jacob, Filuca ogjeg er også hjemme idag... Det er dog maven ved os begge:-(

Knus

Anmeld

13. januar 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke med den Mine forældre har også en megane, dog en lidt ældre end din... Det virker som en ok fed bil og super dejlig med stationcar!!!!

Fedt for jer!!!

Og god bedring med Jacob!!! kramz

Anmeld

13. januar 2009

karina1980

tillykke med den nye bil det er skønt med ny bil

Anmeld

13. januar 2009

JulieE

Tak tøser!! Jeg glæder mig så meget til at hente den om en uge (det bliver en laaang uge)Det bliver SÅ fedt med en så meget nyere bil en vores gamle, med en masse lækre features som sædevarmetågelygter, flere airbags og en hel masse jeg ikke kan huske. Så fedt!!!

Og Tina, også god bedring til dig Filuca!!! -Mave halløjsa er aldrig fedt!!!

Knus fra
Julie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.