Su.. What to do

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

401 visninger
4 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Baby_girl2011

hey piger..

Nu er jeg ikke særlig aktiv her inde mere, men står og skal til at søge su.. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg har termin den 4 dec og har været over at snakke med hende der står med SU.. Hun siger at hvis jeg fx søger barsel klip fra den nov mdr så start jeg starte i skole igen maj og der er min lille prinsesse kun 5 mdr.. Og jeg sys bare at hun er såååå ung der til at komme i VS..

Og det kan jeg bare næsten ikke bære..

Aner ikke hvad jeg skal gøre.. eller om jeg har opfattet det rigtigt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

serinasmor

nu aner jeg ikke hvilken uddannelse du er igang med ....

men for mig blev længden af min barsel afgjort af skolen ... jeg kunne vælge at holde et helt år eller slet ingen barsel .. ville egentlig helst have holdt 6 mdr men det kunne ikke lade sig gøre !!

så hvor meget barsel du kan holde kommer jo an på hvornår du kan genoptage studiet .. hvis du synes han er for lille når han er 5 mdr gammel ville jeg nok tage et helt år i stedet ... hvis det er muligt 

ligegyldigt hvordan du gør har du 12 barselsklip til rådighed .. dvs ca 12 mdrs "normal" SU-beløb  

Anmeld

25. august 2011

MSM

Baby_girl2011 skriver:

hey piger..

Nu er jeg ikke særlig aktiv her inde mere, men står og skal til at søge su.. Og jeg aner virkelig ikke hvad jeg skal gøre...

Jeg har termin den 4 dec og har været over at snakke med hende der står med SU.. Hun siger at hvis jeg fx søger barsel klip fra den nov mdr så start jeg starte i skole igen maj og der er min lille prinsesse kun 5 mdr.. Og jeg sys bare at hun er såååå ung der til at komme i VS..

Og det kan jeg bare næsten ikke bære..

Aner ikke hvad jeg skal gøre.. eller om jeg har opfattet det rigtigt..

Du har jo 12 su-klip så du kan holde et års barsel hvis du vil. Det afhænger selvfølgelig af hvornår du kan starte op på studiet igen.

Anmeld

25. august 2011

Baby_girl2011

MSM skriver:

Du har jo 12 su-klip så du kan holde et års barsel hvis du vil. Det afhænger selvfølgelig af hvornår du kan starte op på studiet igen.

det vil sige at jeg godt kan tage fx 8 mdr ? hvad jeg har lyst til det.. ?

Anmeld

25. august 2011

MSM

Baby_girl2011 skriver:

det vil sige at jeg godt kan tage fx 8 mdr ? hvad jeg har lyst til det.. ?

Nu ved jeg ikke hvilken uddannelse du går på, men hvis der er start når han eller hun er 8 måneder, så ja, så kan du sagtens holde 8 måneder.. det kommer vel an på hvornår der er semesterstart..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.