Hjælp!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
2 svar
0 synes godt om
25. august 2011

Anonym trådstarter

Kære Piger.

Jeg sidder og har brug for hjælp da jeg synes at det er overgrænsen at pædagoger i vuggestue blander sig for meget ind i privat livet.

Det er sådan at min søster og min nøve har været igennem mange ting i hans liv.

Siden  han var 3 mdr til 1½ år har de boede i en krisecenter forskellige steder i københavn, men bor nu for sig selv!

Det vil sige at han har haft en svær start i livet i forhold til de andre børn, men han/De klar sig rigtig godt igennem livet.

Jeg tage hatten for at hun har klar sig igennem det der kommune ting og er igang med at afslutte sin uddannelse  som enlig mor.

Når men tilbage til mine spørgsmål:

1. Min  nøve er ca. 2½ år og har meget krudt i sig, men pædagogerne synes at det er al for meget hvilket jeg synes er mærkeligt altså børn er forskellige og der er nogen der er mere aktiv end andre.

De siger hverdag at de er meget bekymrede over at han er så aktiv  eller hvis han en dag ikke er det ! De  synes at han skal i aflasningsfamilie begrund af det? kan de træffe det? 

Er det ikke noget kommune og hende aftaler?

De har andre sagt noget positiv ting til hende og det gøre hende meget ked af det . hvad kan hun gøre?

2. Bestiller hun selv hvis hun vil flytte ham til en anden vuggestue eller gør kommune det?

3. Hun kan aldrig få fat på hans sagsbehandler, kan hun bed om en anden eller klag over det? og hvordan gør hun?

4. Jeg synes de er meget efter hende, men det jeg ikke forstår er at et barn føler kun utryghed og omsorg fra sin mor  eller er jeg helt forkert på den?

Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Storken

Jeg ville flytte kommune. Drengen kan have add/adhd men at tale aflastning er kun noget man gør hvis forældren giver udtryk for at der er behov for det. Jeg vil kunne forstå at hun var tilknyttet en familiekonsulent. En mor har ikke kun brug for ris. Hun har også brug for ros. Enhver pædagog ved dette og det overrasker mig hvor dårligt hun bliver behandlet.

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg ville flytte kommune. Drengen kan have add/adhd men at tale aflastning er kun noget man gør hvis forældren giver udtryk for at der er behov for det. Jeg vil kunne forstå at hun var tilknyttet en familiekonsulent. En mor har ikke kun brug for ris. Hun har også brug for ros. Enhver pædagog ved dette og det overrasker mig hvor dårligt hun bliver behandlet.

Jamen det er ikke så nemt at flytte til en anden kommune.

Og hvordan ved man om barnet har add/adh?

Ok Så det vil sige at de ikke har ret til at sige så noget om aflasning så længe hun ikke har udtryk for det?

Hun er enlig mor !!

Jaah hun har en familiekonsultent( Altså hans sagsbehandler) som hun aldrig kan få fat på.

Han hun bed om aktindsigt fra vuggestue om hendes søn?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.