Jeg kan lugte mit underliv? :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

det må jeg gøre. For er virkelig ikke rart og gå og kan lugte sig selv.

jeg købte noget der hedder brentan creme mod svamp og DET hjalp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

ano14316

Anonym skriver:

Ja jeg kan helt seriøst lugte mit skridt når jeg sidder i trudser o.l., nogen gange kan jeg også hvis jeg har leggins på. Det er ikke fedt, er bange for andre også kan lugte det. Har lidt meget udflåd, ved ikke om det er normalt eller har noget med det og gøre, men det er ikke fedt og gå med tvivlen om folk kan lugte mig, og vil ikke have kæresten derned i nærheden.
Er ikke gravid. Burde gå med trusseindlæg hverdag, men synes det er ubehageligt indelukket, så er stoppet med det, så må skifte trusser lidt oftere.

Er det helt normalt, andre der har prøvet noget lignende?

Kan desværre ikke lade ano svare.

Når nu du har prøvet alle de gode råd, som folk skriver her. 

Så har jeg haft mega mange problemer med det.. og jeg fandt ud af at det var mine p-piller der gjorde det.. simpelthen det at jeg fik hormoner.

Så fik jeg kobber spiral, det hjalp, men det beskyttede mig ikke så godt, for nu er jeg gravid , så går meget og overvejer hvad søren jeg skal bruge som prævention, når jeg har født.. 

Men prøv alle de andre ting først.. det ville jo være dejligt hvis det hjalp.. Det eneste der virkede for mig var lactal, men kun mens jeg brugte det, så det ville blive ekstremt dyrt.. 

Anmeld

25. august 2011

AnneBJ

Man kan godt have svamp uden at det klør... Jeg er i hvert fald på 3. runde svampebehandling siden jeg fødte for 4,5 måned siden og jeg har endnu ikke oplevet kløe, men er blevet tjekket hos lægen hver gang.

Anmeld

25. august 2011

mn

Cilas skriver:

Nåårh. Kunne da være smart, så kunne man bare spise en helt masse

det var også det jeg tænkte så skal man da bare altid spise det til morgenmad så er man det sikker på aldrig at få det :b

Anmeld

25. august 2011

cnmigo

Jeg har haft svamp da jeg var gravid med nr. 2 - og det KLØR.

Og jeg mener VIRKELIG KLØR, er du VIMMER det kløede, det var lige før jeg tog en stålbørste og bare kløede nøøøøøøøøøøøøøøøj det var ubehageligt og frygteligt!!

Jeg fik en creme mod det "Canesten" hedder den og den kan købes over nettet.

Det skal smørres på vistnok 2x dagligt og så skal man fortsætte et godt stykke tid efter symptomerne er forsvundet.

Håber ALDRIG jeg kommer til at opleve det igen uha uha uha hvor ubehageligt!

Anmeld

25. august 2011

MortilCilas

metteswn skriver:

det var også det jeg tænkte så skal man da bare altid spise det til morgenmad så er man det sikker på aldrig at få det :b

Haha ja ville være så praktisk

Anmeld

25. august 2011

Lisbeth85

cnmigo skriver:

Jeg har haft svamp da jeg var gravid med nr. 2 - og det KLØR.

Og jeg mener VIRKELIG KLØR, er du VIMMER det kløede, det var lige før jeg tog en stålbørste og bare kløede nøøøøøøøøøøøøøøøj det var ubehageligt og frygteligt!!

Jeg fik en creme mod det "Canesten" hedder den og den kan købes over nettet.

Det skal smørres på vistnok 2x dagligt og så skal man fortsætte et godt stykke tid efter symptomerne er forsvundet.

Håber ALDRIG jeg kommer til at opleve det igen uha uha uha hvor ubehageligt!

Uf, det giver da et grimt billede det su skriver om stålbørsten - hehe... godt du holdt dig fra den Og godt du fik hjælp på anden vis

Anmeld

25. august 2011

cnmigo

Lisbeth85 skriver:

Uf, det giver da et grimt billede det su skriver om stålbørsten - hehe... godt du holdt dig fra den Og godt du fik hjælp på anden vis

Hehe, ja ikke kønt - men tror slet ikke man kan sætte sig ind i det hvis man ikke har prøvet det.

Troede slet ikke det kunne klø SÅ meget og SÅ ubehageligt "dernede" 

Men ja, gud ske lov og tak for at der fandtes et "vidundermiddel" 

Anmeld

25. august 2011

Kath.

Frøken J. skriver:

Svamp eller ubalance i PH-værdien dernede Kan også anbefale dig at vaske dig forneden med Vivag intimsæbe..

Eller Matas det bedste 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.