Anonym skriver:
Ja jeg kan helt seriøst lugte mit skridt når jeg sidder i trudser o.l., nogen gange kan jeg også hvis jeg har leggins på. Det er ikke fedt, er bange for andre også kan lugte det. Har lidt meget udflåd, ved ikke om det er normalt eller har noget med det og gøre, men det er ikke fedt og gå med tvivlen om folk kan lugte mig, og vil ikke have kæresten derned i nærheden. 
Er ikke gravid. Burde gå med trusseindlæg hverdag, men synes det er ubehageligt indelukket, så er stoppet med det, så må skifte trusser lidt oftere.
Er det helt normalt, andre der har prøvet noget lignende?
Kan desværre ikke lade ano svare.

Når nu du har prøvet alle de gode råd, som folk skriver her.
Så har jeg haft mega mange problemer med det.. og jeg fandt ud af at det var mine p-piller der gjorde det.. simpelthen det at jeg fik hormoner.
Så fik jeg kobber spiral, det hjalp, men det beskyttede mig ikke så godt, for nu er jeg gravid 
, så går meget og overvejer hvad søren jeg skal bruge som prævention, når jeg har født..
Men prøv alle de andre ting først.. det ville jo være dejligt hvis det hjalp.. Det eneste der virkede for mig var lactal, men kun mens jeg brugte det, så det ville blive ekstremt dyrt..
Anmeld