3dag over tid-............

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2009

Dinar

charlottekri skriver:

jeg kunne slet ikke forstå at jeg var gravid, for jeg kunne ikke mærke noget som helst!!! den eneste grund til at jeg fandt ud af at jeg var gravid var at jeg har en meget regelmæssig mens og var gået en uge over tid...

Det kan men bare se, årrhhh hvor jeg håber at det samme sker med mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Jamen det kan man da godt sige jeg havet men det kunne os bare havet været mens smerter for det lå nogen gange i maven andre gange i brysterne så tog det ikke som sym.

Du heldig , du har også symptomer nå du skal til at have din mens, det har jeg ikke.

Så jeg regner en dato ud hvornår det kommer næste gang og som regl plejer den at være nå jeg vågner næste morgen men den her gang sket der intet og håber bare inderligt at den holder sig væk.

Anmeld

13. januar 2009

Diana...

Dinar skriver:

Du heldig , du har også symptomer nå du skal til at have din mens, det har jeg ikke.

Så jeg regner en dato ud hvornår det kommer næste gang og som regl plejer den at være nå jeg vågner næste morgen men den her gang sket der intet og håber bare inderligt at den holder sig væk.

Det håber jeg os for jer

Anmeld

13. januar 2009

Dinar

Diana/Claus skriver:

Det håber jeg os for jer

mange mange tak...

Anmeld

13. januar 2009

HeY

krydser for dig

Anmeld

13. januar 2009

Maria9990

Så spændende!!!
Jeg krydser fingere for dig/jer

Anmeld

13. januar 2009

Lykkelig Mor til 2

krydser fingrer!!!

MVH Linda..

Anmeld

13. januar 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Også krydsede fingre her

Anmeld

13. januar 2009

Bastian

Jeg havde ingen symptomer. Jeg var igennem barnløshedsbehandling og har derfor testet rigtig mange gange. Da jeg blev gravid, mærkede jeg ikke forskel på de gange hvor jeg testede negativ og testede positiv. Til scanningerne var jeg overbevist om, at der ikke var et barn, for jeg mærkede INTET. Kvalme nej. Ømme bryster nej. Nej nej og nej! Jeg luftede min bekymring med jordemoder, læge mm. De sagde smilende, at man hører jo altid om dem der har det dårligt. Og det er da klart. Hvis man har det dårligt, er det meget synligt. Hvis man ikke mærker noget, har man ikke behov for at sige det. Det er MEGET almindeligt ikke at mærke noget. Jeg kan slet ikke huske, hvornår jeg fik symptomer. Havde lidt ligamentsmerter på et tidspunkt, men ikke plukveer, ømme bryster eller andet. Jo en smule halsbrand i slutningen. I min anden graviditet havde jeg en snert, en lille snert, af noget der lignede kvalme, men først ca. ved de 10-12 uger og det gik hurtigt over, havde lidt ømme bryster og halsbrand men først efter halvdelen af graviditeten.

Anmeld

14. januar 2009

Amelia<3

Jeg krydser fingerne for dig...

Hvad sagde lægen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.