Hvornår skal vi fortælle den glædelig nyhed??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
5 svar
0 synes godt om
25. august 2011

jsrn

Hej

Vi kan ikke rigtig beslutte os for, om vi skal fortælle den glædelig nyhed til vores familie og venner til vores bryllup d. 10. september. Jeg er 10+1 henne på det tidspunkt, så jeg har jo ikke været til scanning på det tidspunkt.

Håber I kan hjælpe mig med, hvad I synes, vi skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Noahmor

jsrn skriver:

Hej

Vi kan ikke rigtig beslutte os for, om vi skal fortælle den glædelig nyhed til vores familie og venner til vores bryllup d. 10. september. Jeg er 10+1 henne på det tidspunkt, så jeg har jo ikke været til scanning på det tidspunkt.

Mon ikke folk alligevel vil undre sig over at du ikke skåler tilbage med alkohol til dit eget bryllup? 

Jeg ville sige det, hvis det var mig. 

Anmeld

25. august 2011

serinasmor

jsrn skriver:

Hej

tænker de ikke behøver få det at vide der... det er jo ikke baby men jer der skal fejres ...

men mon ikke der er flere der vil regne den ud af sig selv når du ikke drikker vin til maden ?? så kan det godt være du bliver spurgt

Anmeld

25. august 2011

L.J.L

jsrn skriver:

Hej

Hvis det var mig, så ville jeg betale mig fra en scanning lige inden brylluppet, og hvis alt var vel, ville jeg offentliggøre nyheden til brylluppet. Man siger at hvis der er hjerteblink efter uge 8 så er sandsynligheden for at det går tabt ikke så stor. Men det kan jo naturligvis stadig gå galt derefter, men det kan det jo under hele graviditeten.

Jeg ville ikke sige det før uge 12 hvis jeg ikke vidste om hjertet slog. Min først graviditet gik fosteret til omkring uge 8 og fandt først ud af det til nakkefold i uge 13.

Anmeld

25. august 2011

Fenja09

Tillykke med bebs og det forestående bryllup!

Jeg synes i skal mærke efter, hvad i synes er bedst - personligt ville jeg ikke gøre det før efter NF scanning eller en privat scanning. Nu er et bryllup jo en stor ting og de fleste drikker lidt til deres egen fest, så medmindre at du normalt ikke ville drikke lidt vin eller andet kan det være at folk selv finder ud af det på egen hånd. Gør det I føler mest for, uanset hvor langt du er henne.

/Fenja (39+1) 

Anmeld

25. august 2011

Silja&Noam

Der er ik nogen af os der kan fortælle hvad i skal gøre det er hvad i føler er rigtigt. Som en skriver, ville jeg betale mig til en tryghedsscanning og hvis alt var vel så fortælle det som andre os skriver så vil folk undre sig over du ik drikker. Måske er det jeres dag, men baby er nu os en del af jer, så syns det perfekt at sige det der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.