Paniik!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2011

MaybeBaby

***S*** skriver:

Godmorgen damer!

Ja meget panik i vores hjem i går aftes ca. kl. 19.25  Lavede jeg "vandskade" i stuen..... Og MIG som slet ikke er klar med noget som helst!! Typisk!

Vi blev bedt om at komme en tur på fødegangen og fik kørt en strimmel, alt var fint og mine veer var så småt begyndt med 5 min mellem rum.

Vi kørte hjem igen ved 21 tiden og skulle lige et smut forbi vores forældre.  Mine forældre kom heldigvis hjem fra ferie igår. Helt hjemme var vi ved 22 tiden, hvor vi liige sku ha pakket en taske, kogt nogle sutter, ordne dyne, taget lidt billeder osv. Da jeg sad med tasken, glemte jeg bare alt om hvad man skal have med....  Temlig forvirrede!

Når men JM på fødegangen, regnede med at se mig i nat, men mine veer har svinget mellem 3-7min, så stadig ureglmæssigt! Aftalte med hende at jeg skal ringe her kl. 7.30, hvis der ikke var sket noget i løbet af natten!

Lige et sidste mave billede fra Mig, taget i tirsdag, hvor jeg var 37+0. +9kg. Baby vægt ca. 2600.

Fra en meget forvirret Stine.

Jeg sidder med KÆMPE sommerfugle i maven over dette indlæg! hvor er det satme da spændende, og jeg håber det er fordi du har født, at vi ikke har hørt mere fra dig! Uh, update og billeder, tak!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

***S***

Hej Alle sammen!!!

Jeg fødte i torsdags kl. 21.02 en skøn lille William!!

Vi har det alle 3 rigtig godt og han er nem og skøøn!!!

Lægger billeder 0g FB ind så snart tiden er der!!

Tak for jeres hilsner!!

Anmeld

31. august 2011

RiUL

***S*** skriver:

Hej Alle sammen!!!

Jeg fødte i torsdags kl. 21.02 en skøn lille William!!

Vi har det alle 3 rigtig godt og han er nem og skøøn!!!

Lægger billeder 0g FB ind så snart tiden er der!!

Tak for jeres hilsner!!

TILLYKKE SMUKKE 

Glæder mig til at se billeder af lille William 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.