Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Syntes jeg hele tiden læser folk får lavement når de skal føde
jeg har født 2 gange - og er aldrig blevet spurgt eller hørt snak om det - det er da liiiiidt underligt???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Første gang...som i går var for 18 år siden blev jeg ik tilbudt. Men det gjorte jeg her anden gang, for 2 måneder siden.
Jeg blev heller ikk tilbudt det. Men spurgte de dig hvornår du sidst havde været på wc for det gjorde de med mig og tror måske det var derfor jeg de ikk spurgte mig om jeg ville ha det.
MIWULA skriver: Jeg blev heller ikk tilbudt det. Men spurgte de dig hvornår du sidst havde været på wc for det gjorde de med mig og tror måske det var derfor jeg de ikk spurgte mig om jeg ville ha det.
næ jeg blev med det samme bedt om at tage tøj af og ligge mig - og det var det.... men vi kom nok også liiidt sent
Topp skriver: næ jeg blev med det samme bedt om at tage tøj af og ligge mig - og det var det.... men vi kom nok også liiidt sent
ahh ja okey jeg havde masser af tid da jeg skulle sættes igang.
MIWULA skriver: ahh ja okey jeg havde masser af tid da jeg skulle sættes igang.
men med min dreng tog det 46 TIMER - så der havde de da tid til at spørge men det er jo mange år siden - ved ikk om man brugte det så meget dengang??
nu IKK fordi jeg følger mig snydt *GG* det er fint nok - griner
Topp skriver: Syntes jeg hele tiden læser folk får lavement når de skal føde jeg har født 2 gange - og er aldrig blevet spurgt eller hørt snak om det - det er da liiiiidt underligt???
Topp skriver: men med min dreng tog det 46 TIMER - så der havde de da tid til at spørge men det er jo mange år siden - ved ikk om man brugte det så meget dengang??
hold da op det var lang tid ja det jo ik sikkert
Jeg blev tilbudt det begge gange - i 2007 på Hvidovre og i 2009 på Gentofte
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128