Jeg har en drøm...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

587 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Mi

Det ville bare være SÅ fedt at læse en kandidatgrad i pædagogik  Og så bagefter ville jeg arbejde som pædagogisk konsulent i kommunen, eller som underviser på en af uddannelsesstederne i Esbjerg. Men puha det er en svær beslutning, for man aner jo ikke om der er job at få bagefter.

Der sidder vel ikke tilfældigvis en derude, som kan garantere mig et job i det mørke  vestjylland, hvis jeg skulle blive uddannet cant.pæd om tre års tid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Lisbeth1985

Mi skriver:

Det ville bare være SÅ fedt at læse en kandidatgrad i pædagogik  Og så bagefter ville jeg arbejde som pædagogisk konsulent i kommunen, eller som underviser på en af uddannelsesstederne i Esbjerg. Men puha det er en svær beslutning, for man aner jo ikke om der er job at få bagefter.

Der sidder vel ikke tilfældigvis en derude, som kan garantere mig et job i det mørke  vestjylland, hvis jeg skulle blive uddannet cant.pæd om tre års tid

Det er der jo nok ingen der kan, desværre

Men 'go for it'!! Man får ikke sine drømme opfyldt, hvis man ikke jagter dem

Anmeld

24. august 2011

Mi

Lisbeth1985 skriver:

Det er der jo nok ingen der kan, desværre

Men 'go for it'!! Man får ikke sine drømme opfyldt, hvis man ikke jagter dem

Nej det er jo rigtig, og det er jo ikke fordi jobbene som pædagog står i kø  Så hvis jeg ikke kan få job som pædagog, kan jeg jo lige så godt prøve mig med noget andet.

Jeg har nok bare en følelse af at være blevet for gammel til at tage en uddannelse uden at have en eller anden form for sikkerhed for job. Men i dagens danmark, er intet jo sikkert på jobfronten.

Falckredder ville også være skønt, men der er jeg ikke høj nok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.