Mamalicious. Ang. størrelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.349 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej piger. Da jeg ikke rigtig kan finde tid til at jagte lige netop de modeller jeg søger fra Mamlicious i butikkerne, vil jeg købe dem over nettem. Men jeg vil lige høre om nogle af Jer har købt noget derfra, og kan sige hvordan mærket er i størrelsen?

Det er primært kjoler jeg er ude efter. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Steph_Laurits

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hej piger. Da jeg ikke rigtig kan finde tid til at jagte lige netop de modeller jeg søger fra Mamlicious i butikkerne, vil jeg købe dem over nettem. Men jeg vil lige høre om nogle af Jer har købt noget derfra, og kan sige hvordan mærket er i størrelsen?

Da jeg arbejdede i BabySam i tidernes morgen og brugte/bruger L i tøj, der købte jeg mamalicious i både str. S og M (men var jo heller ikke gravid)

Så mit svar hjalp nok ikke alverden

Anmeld

24. august 2011

StephanieJ skriver:

Da jeg arbejdede i BabySam i tidernes morgen og brugte/bruger L i tøj, der købte jeg mamalicious i både str. S og M (men var jo heller ikke gravid)

Så mit svar hjalp nok ikke alverden

Tjo måske lidt alligevel. Er nemlig kun maven der er vokset her. Og lidt barmen. Så generelt har jeg samme størrelse som før. Virkede det stort? 

Anmeld

25. august 2011

Steph_Laurits

Tjo måske lidt alligevel. Er nemlig kun maven der er vokset her. Og lidt barmen. Så generelt har jeg samme størrelse som før. Virkede det stort? 

Der er jo stræk i meget af deres tøj så det udvider sig.
Men ja det syntes jeg det gør, ikke KÆMPE stort - men når en L kan komme i en S/M, så må det være lidt stort

Anmeld

25. august 2011

StephanieJ skriver:

Der er jo stræk i meget af deres tøj så det udvider sig.
Men ja det syntes jeg det gør, ikke KÆMPE stort - men når en L kan komme i en S/M, så må det være lidt stort

Så tror jeg godt jeg kan nøjes med en small i kjoler. Tak 

Anmeld

25. august 2011

Magsen

jeg brugte s 

Anmeld

25. august 2011

otlitrom

Jeg vil sige det modsatte, at det er småt i størrelserne... Det er nok individuelt og efter kropsform (eller mangel på samme )

Anmeld

25. august 2011

Maggieh skriver:

jeg brugte s 

Ok, var det din normale størrelse eller?  Bare mere, hvis en L kan komme ned i S eller M, så skal jeg måske passe lidt på, da jeg er S/M alt efter model og materiale. 

Anmeld

25. august 2011

Frøken J.

Jeg synes det er i størrelserne som det jeg bruger normalt. Bare med plads til maven Men det kommer nok også an på, om man kun har taget på på maven, eller også sådan "allround"

Anmeld

25. august 2011

Madam Blå

Jeg bruger samme størrelse i mamalicious, som i Bestsellers almindelige tøj. Bruger medium, men kan efterhånden ligeså godt være i en Large Men der giver jeg maven skylden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.