Hej...
Ja, jeg er jo også alene, men jeg savner bestemt ikke en mand i mit liv.
Da jeg blev alene med min ældste søn, da var han 1 år og der gik ikke mere end et halvt år før jeg mødte en, det holdt kun i nogle måneder og så mødte jeg de mindstes far da Jeppe var knap 3 år.
Jeppe ser jo heller ikke sin far, men man kan aldrig finde en der vil elske ens egne børn som de vil elske deres egne...det er naivt at tro det og selvom det er hårdt, så må man lære at leve med at ens barn kun har en forældre der elsker det så ubetinget som man nu gør som forældre.
Når du en dag møder en igen, for det gør du helt sikkert...bare ud og møde mennesker, start til sport eller andet...så skal du nok også få flere børn....men din lille datter vil jo stadig og desværre mangle sin bio far, men en socialfar er jo bedre end ingen, men ikke det samme.
Jeg elkser min ældste søn højere end alt andet, men kunne jeg gøre det om, så havde jeg ikke valgt at få ham på dn måde jeg gjorde.
Men din datter har da en mulighed for at møde sin biofar hvis hun ønsker det en dag ikke??
Knus Eva og undskyld mit rodede indlæg-smiler og kan godt forstå du ikke gider netdating
Anmeld