Barnevogn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

691 visninger
3 svar
0 synes godt om
12. januar 2009

Iliasmor

HJÆLP jeg er bare så forvirret, er gravid for første gang og ska føde her til maj.. the biig problem is, jeg ved bare ik hva for en barnevogn jeg ska ud og købe, har kigget på en masse men hver gang jeg finder en, hører man altid fra veninderne at den er der et el. andet 'galt' med... håber der nogen der kan komme med gode råd.. takk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2009

Mutti2

Hejsa

Jeg har en lille rød/lyserød Esprit combo vogn Og jeg er EKSTREM glad for den. Den er lille og handy, og er meget nemmere at komme omkring med. Jeg vil ikke kunne køre rundt med en stor vogn.... Men det er jo smag og behag

Det gode ved min lille vogn er at forhjulene drejer selv, så den er lidt nemmere at køre med

Men jeg synes da du skal prøve at køre lidt med dine veninders barnevogne, eller tag ud i butikken og køre en runde med nogen af dem

Held og lykke med at finde den der er perfekt til dig.

Jeg kan ihvertfald anbefale Esprits "infinity" (Den fåes hvis også i andre farver )

Knus Pernille

Anmeld

13. januar 2009

Loggidut

sikkerhed, dobbelt bremse, lift, kaleche, overlærrede, indkøbsnet, gode hjul, nem at klappe sammen, hængsler til sele, hvor nemt den tipper, godt liggemål...over 90, og helst helt oppe på 98.

det var de ting jeg kiggede efter, eller nogle af dem ihvertfald.

slå op på nettet og se de forskellige test på de vogne der er

og held og lykke!

Anmeld

13. januar 2009

Iliasmor

tusind tak for jeres svar...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.