hvordan udregner jeg...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

684 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

hvornår jeg næste gang får min ægløsning, hvis jeg havde en SA den 26 juli 2011. Jeg begyndte at bløde denne dag, og i lørdags den 20 august, fik jeg så min menstruation. Men i ægløsningsberegnerne skal man gerne indtaste sine 3 sidste menstruationer, for at vide hvor lang ens cyklus er.

Mit spørgsmål er så bare: Skal jeg taste den blødning jeg havde fra den 26 juli (SA) som den menstruation jeg havde før den jeg lige har fået?

altså. min sidste mens første dag - 20 august

menstruationen før denne - 26 juli??

Eller kan man ikke regne den blødning, for at være en menstruation? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

hvornår jeg næste gang får min ægløsning, hvis jeg havde en SA den 26 juli 2011. Jeg begyndte at bløde denne dag, og i lørdags den 20 august, fik jeg så min menstruation. Men i ægløsningsberegnerne skal man gerne indtaste sine 3 sidste menstruationer, for at vide hvor lang ens cyklus er.

Mit spørgsmål er så bare: Skal jeg taste den blødning jeg havde fra den 26 juli (SA) som den menstruation jeg havde før den jeg lige har fået?

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

anetteb skriver:

http://www.babyornot.dk/menupage.php/uid/326

Jeg er bare i tvivl om hvor lang min cyklus er, så den regner jo bare efter 28 dage, hvis ikke man kan indtaste de 2 sidste menstruationer! 

Anmeld

24. august 2011

Anette&Sophia

Anonym skriver:

Jeg er bare i tvivl om hvor lang min cyklus er, så den regner jo bare efter 28 dage, hvis ikke man kan indtaste de 2 sidste menstruationer! 

ehm. det skal jeg ikke lige kunne sige. :/

Anmeld

24. august 2011

Rockertand

Anonym skriver:

- eller også dropper du teoretiske beregninger og måske-teorier og ægløsningstester i stedet for, så er du sikker på at vide det

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

- eller også dropper du teoretiske beregninger og måske-teorier og ægløsningstester i stedet for, så er du sikker på at vide det

Er de svære at bruge,? tænker skal man ikke ramme den helt rigtige dag for at de er "positive" ?

Anmeld

25. august 2011

Muffinmus

du kan slet ikke regne med nogen som helst efter en SA desværre..du er nødt til bare at knalde derud af eller bruge æl teste. Dem begyndte jeg at bruge efter min SA da jeg var holdt med at bløde og frem....var den helt og aldeles svag sprag jeg en dag over og da de begydte at blive positive skete det hurtigt. Fik positiv æl test 20 dage efter min SA startede og min datter blev lavet der:;-)

Anmeld

25. august 2011

Rockertand

Er de svære at bruge,? tænker skal man ikke ramme den helt rigtige dag for at de er "positive" ?

Du skal selvfølgelig vide, hvordan de skal bruges.

Du køber hos billige-teste.dk og følger den brugsanvisning, der følger med, der står, hvornår du bør starte med at teste osv.

Du må ikke bruge morgenurin, og teststregen skal altid være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, ellers er den negativ, og det er meget almindeligt, at man har 2 streger det meste af cyklus. Derudover skal du teste 2-3 gange om dagen, når ægløsning forventes, når du kan se, at teststregen er tæt på positiv, så skulle du gerne ramme en positiv test - og ægløsningen kommer så 24-36 timer efter.

Prøv det, så bliver du meget klogere

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Du skal selvfølgelig vide, hvordan de skal bruges.

Du køber hos billige-teste.dk og følger den brugsanvisning, der følger med, der står, hvornår du bør starte med at teste osv.

Du må ikke bruge morgenurin, og teststregen skal altid være lige så tydelig eller mere tydelig end kontrolstregen, ellers er den negativ, og det er meget almindeligt, at man har 2 streger det meste af cyklus. Derudover skal du teste 2-3 gange om dagen, når ægløsning forventes, når du kan se, at teststregen er tæt på positiv, så skulle du gerne ramme en positiv test - og ægløsningen kommer så 24-36 timer efter.

Prøv det, så bliver du meget klogere

TAK for uddybende svar! Det må jeg prøve, det lyder dog til at det kan blive en dyr fornøjelse 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.