fjernstudie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

-Sigrid-

aya-zia skriver:

hehe nej det var det jeg tænkte... altså at det er ikke langt når man er UDEN bebs i mavsen...

uhhhhh det lyder spændene fordi det er jo lidt det jeg håber på også... dog først om 1 år eller sådan noget....

så vil du ik lige sige om de går med til det...???

Haha nej, det gør fa'me ondt - og så lige noget trapperend efter (Man kan være meget ynkelig når man vil 8) )

Tror også jeg starter efter barsel først, og så bare gå hjemme og lave lejlighedne hyggelig og lave børneværelset osv Lave masser af mad til fryseren, hygge om manden og være en masse på baby.dk - min primære side :I

Jo, sådan en får du

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

Haha nej, det gør fa'me ondt - og så lige noget trapperend efter (Man kan være meget ynkelig når man vil 8) )

Tror også jeg starter efter barsel først, og så bare gå hjemme og lave lejlighedne hyggelig og lave børneværelset osv Lave masser af mad til fryseren, hygge om manden og være en masse på baby.dk - min primære side :I

Jo, sådan en får du

hehe man må gerne være ynkelig... særlig her på baby

uhhhhhhh jeg elskede også den tid inden babyen kom hvor man bare havde mulighed for at gøre alt klart.... (til den første ihvertfald)

ihhhhhh mange tak

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

aya-zia skriver:

hehe man må gerne være ynkelig... særlig her på baby

uhhhhhhh jeg elskede også den tid inden babyen kom hvor man bare havde mulighed for at gøre alt klart.... (til den første ihvertfald)

ihhhhhh mange tak

Ja de fleste andre er lidt træt af at høre om Krøllen :I

Jeg er god til at spilde tiden - jeg er skabt til barsel ... Nyder babyen og jeg piver over kroppen, men nyder den alligevel - og jeg har internet, projekter og tv på comp

Anmeld

24. august 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

Ja de fleste andre er lidt træt af at høre om Krøllen :I

Jeg er god til at spilde tiden - jeg er skabt til barsel ... Nyder babyen og jeg piver over kroppen, men nyder den alligevel - og jeg har internet, projekter og tv på comp

hehe ja så kan tiden jo ik bruges bedre....

tror også jeg var SKABT til min første barsel...

GUD hvor jeg syntes nummer 2 var lang... ik at jeg ik nød tiden med min datter... men FØJ hvor var jeg TRÆT..... men der er så også kun 16½ månede mellem mine piger... den var slem den gang syntes jeg...

tror jeg ville være skabt til barsel igen nu hvis det sku være hehe

Anmeld

24. august 2011

-Sigrid-

aya-zia skriver:

hehe ja så kan tiden jo ik bruges bedre....

tror også jeg var SKABT til min første barsel...

GUD hvor jeg syntes nummer 2 var lang... ik at jeg ik nød tiden med min datter... men FØJ hvor var jeg TRÆT..... men der er så også kun 16½ månede mellem mine piger... den var slem den gang syntes jeg...

tror jeg ville være skabt til barsel igen nu hvis det sku være hehe

De siger jo nummer 2 er værre (mere trættende), så mon ikke det bare er standart Og 16½ måned er længe

Jamen så må du jo bare få en mere ;b

Anmeld

24. august 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

De siger jo nummer 2 er værre (mere trættende), så mon ikke det bare er standart Og 16½ måned er længe

hehe 1 vi har nu plan om 2...

og ja nummer 2 er værst syntes jeg...

Anmeld

24. august 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

hehe syntes du 16½ månede er længe??? jeg syntes det er kort hehe

Anmeld

25. august 2011

-Sigrid-

aya-zia skriver:

hehe 1 vi har nu plan om 2...

og ja nummer 2 er værst syntes jeg...

Uh-uh, 4 børn?

hvad bliver 3 og 4 så 

Ja, men der er jo børn herinde der er født i samme år, såe

Kan ikke fortælle dig noget nyt om skole, har fået en ny samtale på tirsdag, der får du lige en update

Hvordan gik det med dig?

Anmeld

25. august 2011

aya-zia

-Sigrid- skriver:

Uh-uh, 4 børn?

hvad bliver 3 og 4 så 

Ja, men der er jo børn herinde der er født i samme år, såe

Kan ikke fortælle dig noget nyt om skole, har fået en ny samtale på tirsdag, der får du lige en update

Hvordan gik det med dig?

hehe ja 4 børn...

pyha håber nummer 3 og 4 bliver søde og velopdragede lige fra fødslen af.... hehe

jamen så glæder jeg mig til at høre noget der hehe

jamen hvis alt går som det skal så skal jeg starte til august næste år...

Anmeld

26. august 2011

-Sigrid-

aya-zia skriver:

hehe ja 4 børn...

pyha håber nummer 3 og 4 bliver søde og velopdragede lige fra fødslen af.... hehe

jamen så glæder jeg mig til at høre noget der hehe

jamen hvis alt går som det skal så skal jeg starte til august næste år...

Lækkert 

Lækkert 

Super 

Hvad skal du så lave indtil da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.