Hvad købte i som det første til bebs ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
13 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Altså jeg har selv inden jeg faktisk blev gravid købt en pusletaske! (vidste det ikke før jeg kom hjem), synes bare den var så fed og jeg kunne have ALT mit lort i den... undrede mig dog over stoffet indvendig ... hihi... men hvad købte i som det 1 da i fandt ud af at i var gravide ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Nadia&Daniel

Anonym skriver:

Altså jeg har selv inden jeg faktisk blev gravid købt en pusletaske! (vidste det ikke før jeg kom hjem), synes bare den var så fed og jeg kunne have ALT mit lort i den... undrede mig dog over stoffet indvendig ... hihi... men hvad købte i som det 1 da i fandt ud af at i var gravide ???

Købte for maaaaang år siden - en heldragt fra Baby Dior (lyserød)

Og da jeg fandt ud af jeg var gravid - en body med I  DAD og en body med I  MOM..

Anmeld

24. august 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Navnebogen - vi skulle kigge navne efter nakkefoldsscanningen 

Anmeld

24. august 2011

Lise

Jeg tror barnevognen var det første vi købte, da vi ventede den første. Den købte vi lige efter md scanningen.

Jeg kiggede ofte på babytøj, men vidste slet ikke om jeg skulle gå efter det lyserøde eller lyseblå, og så endte jeg altid bare med at gå. Da jeg så fandt ud af hvilken afdeling jeg skulle i tog Fanden ved mig

Det første vi fik var fire hvide bodyer og en hagesmæk fra New York da jeg var ca 10-11 uger henne. Det var en gave fra nogle venner.

Anmeld

24. august 2011

millesofie

jeg købte stof  og begyndte at sy

bleer, voksi pose, blepose osv altmuligt

men jeg købte som det første efter hun var født (og jeg viste at hun var en pige) en STOKKE XPLORY vogn så jeg kunne se hende når vi gik ture (jeg er meget glad for at gå ture)

Anmeld

24. august 2011

Nessie

Jeg tror det var barnevognen.

Der var et pakketilbud, med barnevogn, seng osv., som vi syntes vi skulle have.

Vi endte så med at købe en lidt dyrere startpakke, men vi ville hellere have den barnevogn der var med dér

Det første til baby fik vi af mine forældre, der havde lavet en lille kurv med lidt tøj og sengetøj, olie osv.
Jeg var 10 uger henne

Anmeld

24. august 2011

Frk.S

Det første jeg købte var en body med teksten IDAD, som jeg kunne give kæresten da han skulle have den gode nyhed.

Anmeld

24. august 2011

merle2010

købte en hvis heldragt i str 56 og nogle søde små sutsko i hvid

vi vidste ikke hvad det blev.. heldragten nåede vi aldrig at bruge men sutskoene blev brugt flittigt

vi fandt senere ud af at det blev en pige og så blev der ellers shoppet lyserødt og lilla...

Anmeld

24. august 2011

Mi

En sut og en bamse

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

en ALT for stor body hun ikke kunne passe før hun var et halvt år ... men den var så sød

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.