Så fandt jeg den

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.541 visninger
19 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Sabsy

Var med veninder på frokost tur i København, og vi snakkede om at prøve en kjole - min veninde skal giftes til næste sommer og vi har også snakket om det herhjemme.. Jeg prøvede den her smukke sag - JEG ER FORELSKET!!

http://www.casalezar.dk/Pronovias.106.aspx?recordi d106=1259

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Sabsy

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. august 2011

Kris89

WAUW

Anmeld

24. august 2011

cash83

JA! WAUW <3 Den er skøn <3

Anmeld

24. august 2011

CamillaValby

Woooow hvor er den bare flot

Uhh får helt lyst til at blive gift igen, den er jo både stilet, sexet og har det hele. Jeg er SOLGT

Anmeld

24. august 2011

banditten2011

Bubbes skriver:

Var med veninder på frokost tur i København, og vi snakkede om at prøve en kjole - min veninde skal giftes til næste sommer og vi har også snakket om det herhjemme.. Jeg prøvede den her smukke sag - JEG ER FORELSKET!!

http://www.casalezar.dk/Pronovias.106.aspx?recordi d106=1259

Nøøøøj  hvor er den bar pæn.. kan godt forstå du faldt for den

Anmeld

24. august 2011

Sabsy

CamillaValby skriver:

Woooow hvor er den bare flot

Uhh får helt lyst til at blive gift igen, den er jo både stilet, sexet og har det hele. Jeg er SOLGT

Den har nemlig alt!! Jeg kunne næsten ikke tage den af, og min familie vil gerne hjælpe med den - den er lige landet idag fra Barcelona jeg var den første der prøvede den og den koster 15.000,-
Og de satte mit hår op (hurtigt) og fik sløret på og var bare klar til at ringe til manden.. Pigerne sad også og græd om kap..

Anmeld

24. august 2011

Kløver

åh hvor er den smuk, tør næsten spørge om prisen på sådan en smuk og lækker kjole, gud jeg dog kunne komme ned i sådan noget

Anmeld

24. august 2011

Sabsy

Maja84 skriver:

åh hvor er den smuk, tør næsten spørge om prisen på sådan en smuk og lækker kjole, gud jeg dog kunne komme ned i sådan noget

15.000,- jeg var den første der prøvede den! Den var lige landet fra Barcelona.. Og det bedste var at den passede (36) bortset fra længden.. Den er såååååååå smuk.. Familien vil gerne hjælpe..

Anmeld

24. august 2011

Laura.

Bubbes skriver:

WOW hvor er den smuk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.