Se min smukke baby <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

760 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Levi&LilysMor

Var til scanning idag og alt var som det skulle være, han er bare så dejlig min lille dreng

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Filippa & Liva

Hvor er han dejlig ...

Er det en 3d scanning I har været til?

Spørger nemlig, fordi jeg selv er i uge 33 på nuværende tidspunkt og kunne godt tænke mig en 3d scanning - men kan læse mig frem til inde på stort set alle hjemmesider at det er bedst at få foretaget en 3d inden uge 30? så jeg er jo lidt sent ude ...

Anmeld

24. august 2011

Levi&LilysMor

BigBabyWish skriver:

Hvor er han dejlig ...

Er det en 3d scanning I har været til?

Spørger nemlig, fordi jeg selv er i uge 33 på nuværende tidspunkt og kunne godt tænke mig en 3d scanning - men kan læse mig frem til inde på stort set alle hjemmesider at det er bedst at få foretaget en 3d inden uge 30? så jeg er jo lidt sent ude ...

Ja det er 3d scanning

Altså vores var en trivselsscanning og den ligger fra uge 34-40 , så den kan du altid tage  og hvis man er heldig kan man se baby på 3d , men det sagde hun ikke var alle som kunne, så vi var heldige idag

Anmeld

24. august 2011

mille25

sikke en fin lille dreng.....

Anmeld

24. august 2011

Filippa & Liva

Oktoberbaby11 skriver:

Ja det er 3d scanning

Altså vores var en trivselsscanning og den ligger fra uge 34-40 , så den kan du altid tage  og hvis man er heldig kan man se baby på 3d , men det sagde hun ikke var alle som kunne, så vi var heldige idag

Okay, tak for svar ...

Nej, kan forestille mig det handler om hvor meget fostervand man har plus ekstra kg. osv.

Anmeld

24. august 2011

Levi&LilysMor

BigBabyWish skriver:

Okay, tak for svar ...

Nej, kan forestille mig det handler om hvor meget fostervand man har plus ekstra kg. osv.

Det gør det også

Anmeld

25. august 2011

Levi&LilysMor

mille25 skriver:

sikke en fin lille dreng.....

Tak  Er også helt forelsket

Anmeld

1. september 2011

Møn-Mor

Sikke et lækkert billede af bebs og det ser slet ikke så alien-agtigt ud som de 3D billeder i gulligenuancer. Det er rigtig flot, når det bare er sort/hvid .

Anmeld

1. september 2011

1012lmp

åååårh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.