hjælp gravid, og su som enlig forsørger hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Hej tøser...

Jeg læser hf og har to år tilbage, jeg er gravid med barn nummer to. Nummer et stod jeg alene med og det kommer jeg desværre også til med nummer to.

Jeg får lige nu udbetalt 12618,- i su, med su-lån. Er der nogen der ved hvad jeg vil få udbetalt ved at tage barsel (su klip) i 12måneder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

LinLin

Altså et klip svarer jo bare til en måneds su...

Anmeld

24. august 2011

132319

Anonym skriver:

Hej tøser...

Jeg læser hf og har to år tilbage, jeg er gravid med barn nummer to. Nummer et stod jeg alene med og det kommer jeg desværre også til med nummer to.

Jeg får lige nu udbetalt 12618,- i su, med su-lån. Er der nogen der ved hvad jeg vil få udbetalt ved at tage barsel (su klip) i 12måneder?

Det samme...

Anmeld

24. august 2011

serinasmor

132319 skriver:

Det samme...

desværre ikke ... hvis ts får forsørgertillæg nu ... det får man nemlig ikke på sine barselsklip

Anmeld

24. august 2011

132319

serinasmor skriver:

desværre ikke ... hvis ts får forsørgertillæg nu ... det får man nemlig ikke på sine barselsklip

Nååhr nej for pokker -Ups

Anmeld

25. august 2011

Anonym trådstarter

serinasmor skriver:

Ved du hvad man så får udbetalt? Jeg får nemlig forsøger tillæg. Dvs jeg kan kun tage 6måneders barsel hvis jeg vil opnå samme su som nu?

Anmeld

25. august 2011

Annette32

du skal gå op til din suvejlseder på dit uddannelses sted og få afklaret nøjagtig hvordan reglerne er.

Det er det medste råd jeg kan give dig. også hvis du skal nå at gøre dig berettiget til en anden form for offentlig ydelse skal du jo til at komme igang nu.

håber at det hele går op i en større enhed.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.