JM og et lille mavebillede - Nu med kæmpebaby!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. august 2011

MaybeBaby

Ja, endnu en JM-hyggestund Og hun SKAMROSTE bare maven og hvordan den sad, så jeg blev helt flov  Vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, indtil hun sagde: "Ja, sådan en kan man se på i evigheder! Tror du ikke bare, du skal beholde den?" Der måtte jeg rette hende og sige: "Øh, jeg regner altså med, at maven er væk inden for den næste måned, nu hvor alle modningstegnen er kommet. Det er ikke sjovt med stor mave OG ubehag!" Det kunne hun heldigvis godt forstå og sagde også, da hun mærkede efter, at han vist havde sat sig ret så godt fast nu, for hans var sunket godt ned fra mellemgulvet, og hovedet sad mere eller mindre fast.

Og så kom det dertil, hvor hun skulle komme med et skøn: "Ja, han er på ingen måde en 3 kgs baby... Nok nærmere 3200-3300, så en del over gennemsnittet. Og han ender nok med en terminsvægt på 4000-4200 gram!"

Hvad er jeres skønnet til omkring 36+3? Og hvad med terminsvægt?

Og nu til billederne: 34+0, hvor maven strutter og 2 fra i dag, hvor jeg altså også synes, at maven har flyttet sig lidt nedad. Men det kan måske mærkes mere end det kan ses  Et fra siden og ét lidt mere skrå for fra i dag

/Mette - der ikke har tænkt mig, at gå over tid! BASTA!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2011

Ka+Ma=Be

Ja, endnu en JM-hyggestund Og hun SKAMROSTE bare maven og hvordan den sad, så jeg blev helt flov  Vidste slet ikke hvad jeg skulle sige, indtil hun sagde: "Ja, sådan en kan man se på i evigheder! Tror du ikke bare, du skal beholde den?" Der måtte jeg rette hende og sige: "Øh, jeg regner altså med, at maven er væk inden for den næste måned, nu hvor alle modningstegnen er kommet. Det er ikke sjovt med stor mave OG ubehag!" Det kunne hun heldigvis godt forstå og sagde også, da hun mærkede efter, at han vist havde sat sig ret så godt fast nu, for hans var sunket godt ned fra mellemgulvet, og hovedet sad mere eller mindre fast.

Og så kom det dertil, hvor hun skulle komme med et skøn: "Ja, han er på ingen måde en 3 kgs baby... Nok nærmere 3200-3300, så en del over gennemsnittet. Og han ender nok med en terminsvægt på 4000-4200 gram!"

Og nu til billederne: 34+0, hvor maven strutter og 2 fra i dag, hvor jeg altså også synes, at maven har flyttet sig lidt nedad. Men det kan måske mærkes mere end det kan ses  Et fra siden og ét lidt mere skrå for fra i dag

Hæhæ jamen du er jo ikke alene Jeg skal jo også have en stor bebs husker du nok  

Jeg har lige været til jordemoder, og hun skød på 3600-3700 Så jah, heller ingen 3 kg's bebs til os hehe. Jordemoderen var enig, da jeg sagde, at han nok bliver omkring de 4 kg (alt efter hvornår jeg føder selvfølgelig).

Og jah, det er en rigtig smuk mave du bærer rundt på!  

Anmeld

25. august 2011

TrineMine86

MaybeBaby skriver:

jamen DU SKAL DA VÆRE STOLT AF DEN SMUKKE MAVE og ikke blive flov når den bliver rost, den sidder da så perfekt på dig  wauw...

dejligt med en lidt stor knægt, så har han lidt tære på efter fødslen

kan godt se din mave er sunket, dejligt at det går den vej nu, selvom det jo nok kan mærkes hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.