Ingen lyst til mad mere. Hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

376 visninger
5 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er virkelig i 7 sind.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere. 

Jeg er 14 uger henne og kaster op HELE tiden. 

Mad har jeg ikke lyst til da jeg er "bange" for at spise.

Lugten af mad, og tanken om mad gør mig dårlig, og jeg kan kaste op 10-15-20 gange i løbet af en dag.

Jeg føler min hjerne siger at jeg ikke skal spise noget fordi det er ulækkert og det gør ondt at kaste mad op. 

MEN når jeg endelig får lidt ned, så går der 5 min så kommer det hele op igen.

Jeg har kontaktet vagtlægen og spurgt om jeg kan blive indlagt, men fik bare svaret at det forsvinder jo og det skulle min egen læge gøre.

Jeg har tabt mig 5 kg på 1 måned, og kan føle på min krop at der ryger mere af uden jeg vejer mig selv.

Mit hoved kan bare ikke overskue mere. Og jeg føler virkelig ikke der er nogen der gider at hører på mig..

Og jeg er bare så bange for at baby ikke får det næring den skal, da det hele kommer retur ret hurtigt.

Jeg græder og græder, og ved bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.

JEG HAR DET AF H....... TIL!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym trådstarter

Op.

Anmeld

24. august 2011

tithi

Jeg er ligeså langt henne som dig, og har det også ret skidt. Jeg kaster godt nok ikke op hele tiden, men har ingen appetit selvom jeg er sulten hele tiden, og får kvalme og opkastrefleks ved synet, lugten og tanken om mad. Jeg har faktisk ikke kunne være ude i køkkenet i omkring 2 måneder uden at holde vejret. Og jeg har ligesom dig tabt mig.

Det er utroligt fustrerende at have det dårligt hele tiden. Jeg har hørt at akupuntur skulle hjælpe, og har selv overvejet det. Det kan være du skal tale med din læge om der er nogle andre muligheder.

Jeg kan trøste dig med at dit barn nok skal få alt hvad det har brug for, og hvis du ikke allerede gør det kan du jo tage vitaminpiller for en sikkerheds skyld, det ville nok også være godt for din krop.

Anmeld

24. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Jeg håber der er nogle der kan hjælpe mig.

Jeg er virkelig i 7 sind.

Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere. 

Jeg er 14 uger henne og kaster op HELE tiden. 

Mad har jeg ikke lyst til da jeg er "bange" for at spise.

Lugten af mad, og tanken om mad gør mig dårlig, og jeg kan kaste op 10-15-20 gange i løbet af en dag.

Jeg føler min hjerne siger at jeg ikke skal spise noget fordi det er ulækkert og det gør ondt at kaste mad op. 

MEN når jeg endelig får lidt ned, så går der 5 min så kommer det hele op igen.

Jeg har kontaktet vagtlægen og spurgt om jeg kan blive indlagt, men fik bare svaret at det forsvinder jo og det skulle min egen læge gøre.

Jeg har tabt mig 5 kg på 1 måned, og kan føle på min krop at der ryger mere af uden jeg vejer mig selv.

Mit hoved kan bare ikke overskue mere. Og jeg føler virkelig ikke der er nogen der gider at hører på mig..

Og jeg er bare så bange for at baby ikke får det næring den skal, da det hele kommer retur ret hurtigt.

Jeg græder og græder, og ved bare ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.

JEG HAR DET AF H....... TIL!! 

Jeg ville tage en snak med egen læge eller jm. Og så forøvrigt forsøge at få kalorier ind via væske i stedet, hvis du kan? The med sukker, sodavand, mælk, koldskål, sød saft...

Anmeld

24. august 2011

Assi

Jeg antager at du er sygemeldt, når du har det sådan? Jeg havde selv meget kvalme og opkast under mine graviditeter. Jeg spiste heller ikke meget og tabte mig. Barnet skal nok få næring, men det er jo ikke sundt for dig ikke at spise. Får du væske? Jeg synes du skal tale med din læge - nogle sygehuse har en afdeling (fx skejby) hvor du kan komme og få ro. Der kan du hvile lidt, få akupunktur, samtaler om mad osv og væskedrop hvis det er nødvendigt. Akupunktur hjalp på mig og besøgene på skejby var guld værd! Tag til din egen læge - det holder jo ikke i længden at du ikke spiser + du skal passe på din væskebalance.

Det er så hårdt fysisk og psykisk at have det sådan - husk du skal nok få det bedre igen!

Anmeld

24. august 2011

Nitz - <3 David

Hvad med sådan noget som yoghurth eller de der drikke yoghurt? I starten af min graviditet fik jeg det også virkeligt dårligt ved tanken/lugten af mad.. men jeg kastede heldigvis ikke op..

Har du evt. prøvet Seaband mon kvalme? De virkede på mig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.