Så fik jeg lidt lys i mørket

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

millesofie skriver:

nu skal jeg bare finde ud af at leve med det

Jeg var i går til udredning for ADHD og jep den er god nok, man kan vel godt sige at jeg har adhd på fuld udblæsning med tryk på

han var ikke et sek i tvilv  og hver gang jeg åbende munden sad han bare der og skrev og sagde > ar ha <  og > Mmm <  

det endte med at jeg gik der fra og var så lettet over den forståelse jeg havde modtaget at jeg havde lyst til at tude  

men ja nu skal jeg så i "behandling" for adhd (af egen vilje) fordi det påvirker mig så meget at det går ud over min hverdag

ihh hvor er jeg også bare træt af at vågne hver dag og føle mig dum, doven, utilstrækkelig og unormal

så nu er jeg glad, glad for at der er noget galt, glad for at det er opdaget, glad for at jeg har fået hjælp og så glad for at det måske kan gå væk igen

ved ikke hvad jeg ville, nok bare af med det hele..

og hvor er det dejligt at komme af med det, nu venter min fremtid bare

tak fordi du læste med

Hvor er det godt at du bliver taget alvorligt, og at nogen lytter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

millesofie

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hvor er det godt at du bliver taget alvorligt, og at nogen lytter.

tak for knus

og ja jeg er jo helt lettet

Anmeld

24. august 2011

Prinsessens'Mor<3

millesofie skriver:

ja meget

også især fordi folk altid har været sure på mig, jeg har altid kunne se mine fejl men aldrig kunne gøre noget ved dem  det er dybt fustrerende og jeg har været meget ked af det i lange perioder af mit liv  og har været på depri medicin mange gange uden at det hjalp det mindste

nu håber jeg så bare at det medicin jeg har fået nu kommer til at hjælpe mig, både i livet, udd og arbejde

Hold op en lettelse det må være, og vide at nu for man noget der virker.. Og også det at man ved at man ikke er forkert, for ved børn tit bliver set forkert på når de har ADHD og det ikke er opdaget.. Synd du har gået så længe med det og det bare er blevet mistolket..

Anmeld

24. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

millesofie skriver:

tak for knus

og ja jeg er jo helt lettet

Kan jeg sørme godt forstå 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.