At tabe dobbelthagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.249 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger... Hvordan taber man sig på halsen? Har tabt mig det jeg ville over hele kroppen og er nu tilfreds, men mangler stadig dobbelthagen, kan man træne den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

AndreasMor84

Der findes faktisk øvelser til halsen som strammer musklerne op.. ved at der bl.a. var nogen i det forrige Iform blad (eller også er det det nyeste)

Anmeld

24. august 2011

debbie19

Anonym skriver:

Ja som overskriften siger... Hvordan taber man sig på halsen? Har tabt mig det jeg ville over hele kroppen og er nu tilfreds, men mangler stadig dobbelthagen, kan man træne den

jeg har sådan en dims. den virker vidst normalt men da alle i min familie har den hage har jeg overvejed om det måske ligger til familien har nemlig haft den helt fra 13 års alderen...

jeg kan ligge billeder ind af dem vis du er intresseret.. den elektroniske virked faktisk på mig men kan ikke tåle det gele der var med

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

Solstråle2011 skriver:

Der findes faktisk øvelser til halsen som strammer musklerne op.. ved at der bl.a. var nogen i det forrige Iform blad (eller også er det det nyeste)

Jeg vil prøve at kigge på deres hjemmeSide... Er ved at gå ud af mit gode skind når jeg ser mig selv på billeder hvor jeg har siden til tak for tippet

Anmeld

24. august 2011

Anonym trådstarter

debbie19 skriver:

jeg har sådan en dims. den virker vidst normalt men da alle i min familie har den hage har jeg overvejed om det måske ligger til familien har nemlig haft den helt fra 13 års alderen...

jeg kan ligge billeder ind af dem vis du er intresseret.. den elektroniske virked faktisk på mig men kan ikke tåle det gele der var med

Det må du meget gerne... Eller evt bare et navn på dimsen så jeg kan læse lidt om den

Anmeld

24. august 2011

debbie19

Anonym skriver:

Det må du meget gerne... Eller evt bare et navn på dimsen så jeg kan læse lidt om den

´de kommer lige lidt senere

Anmeld

24. august 2011

debbie19

Anonym skriver:

her er de så

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.