smalt underliv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. august 2011

Carl-Emil's mor

Jamen lige ud af posen:

Jer der har smalt underliv / er ekstra "stramme" som en del mænd nok vil omtale det som, havde I problemer i forbindelse med fødslen? :/

Jeg er nemlig lidt nervøs omkring det

Det er tilladt at svare ano da det jo ikke er os alle sammen der deler ud af vores privatliv på den måde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Anonym

Höör skriver:

Jamen lige ud af posen:

Jer der har smalt underliv / er ekstra "stramme" som en del mænd nok vil omtale det som, havde I problemer i forbindelse med fødslen? :/

Jeg er nemlig lidt nervøs omkring det

Det er tilladt at svare ano da det jo ikke er os alle sammen der deler ud af vores privatliv på den måde

Jeg har altid følt mig lidt 'stram' og følte ikke at min hud ville kunne give sig nok. Men jeg fødte og sprækkede kun meget lidt og intet jeg mærkede til! Jeg pressede bassen ud på kun 17 min. så tror ikke du skal være bekymret  Ellers spørg din jordemoder!

Anmeld

24. august 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Jeg har altid følt mig lidt 'stram' og følte ikke at min hud ville kunne give sig nok. Men jeg fødte og sprækkede kun meget lidt og intet jeg mærkede til! Jeg pressede bassen ud på kun 17 min. så tror ikke du skal være bekymret  Ellers spørg din jordemoder!

se det er det med lidt :/

Har efterhånden en del gange oplevet der har været på kanten til for meget og min søns far og har måtte 3 gange på hospitalet med manse for at få den set efter, efter et ordentligt blodbad

min læge var også i tvivl om det ville være problem og har ingen jordmoder, skal nemlig ha en ny her den 9 så må spørge hende der

men godt at læse det kan lykkedes for andre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.