Kløe!! Arrrgh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

427 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. august 2011

Ka+Ma=Be

Hej piger!

Er der nogen af jer, der har haft problemer med kløe? Min mave er begyndt at klø HEEEELT FUCKING VILDT! Undskyld mit franske. Men det er mildest talt vildt irriterende.

Jeg var til forældreeftermiddag på hvidovre hospital i går, hvor jeg spurgte jordemoderen til kløen. Hun synes at jeg skulle kontakte AOMA, grundet mistanke om leverbetinget graviditetskløe. 
Men for at være helt ærlig, kan jeg ikke se sammenhængen. For det er KUN maven, og umiddelbart kun hvor mine strækmærker er (tænker lidt at det er dem som klør?!)

Det er begyndt at klø her inde for den sidste uges tid. Hvad tænker i?! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2011

Kofoed.

Mine er også begyndt at kløe igen, men de sprækker også nu, så ikke nok med man ligner en zebra, så er man en slåret zebra, piv piv.

Anmeld

24. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Mine er også begyndt at kløe igen, men de sprækker også nu, så ikke nok med man ligner en zebra, så er man en slåret zebra, piv piv.

Jah, sådan har jeg det også! Jeg er kommet til at kredse så meget, at jeg har fået sår! Så nu er kæresten efter mig! hehe

Anmeld

24. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, sådan har jeg det også! Jeg er kommet til at kredse så meget, at jeg har fået sår! Så nu er kæresten efter mig! hehe

Mit revner af sig selv og derefter kløer det. Men synes nu du skal tjekkes for leverkløe, når du er blevet henvist til det søde.

Anmeld

24. august 2011

Ka+Ma=Be

Kofoed. skriver:

Mit revner af sig selv og derefter kløer det. Men synes nu du skal tjekkes for leverkløe, når du er blevet henvist til det søde.

Jah, det kan godt være du har ret Gider bare ikke komme rendende på AOMA hehe. 

Jeg skal til jordemoder i morgen, hvis hun siger det samme, så kigger jeg nok lige forbi

Anmeld

24. august 2011

Kofoed.

Katte87 skriver:

Jah, det kan godt være du har ret Gider bare ikke komme rendende på AOMA hehe. 

Jeg skal til jordemoder i morgen, hvis hun siger det samme, så kigger jeg nok lige forbi

Den føles kender jeg godt Ved godt man siger, heller ringe en gang for meget, men jeg har haft nogle uheldige samtaler med dem, så har ikke lyst til, at snakke med dem.

Anmeld

24. august 2011

SaNiNa

Ja jeg klør også helt vild, du skal jo tænke på dit mave skind bliver strykket rigig godt ud og det belaster den jo rigtig meget. Husk at smør dig med en god fed creme. Jeg bruger en som der er glyserin i kan ikke huske hvad den hedder men får på apoteket til næsten igen pengen, og den er mega fed og fedter/klister slet ikke.

Den er også god mod Nicklas eksem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.